Листа или рози

Преди време една приятелка ми беше показала една много свежа идея за изработка на рози от есенни листа. Днес се сетих за нея и реших  да я споделя тук.
Използвайте някой хубав есенен ден, както аз направих днес и съберете малко листа. За една розичка са ви необходими 5-10 кестенови листа ( не е задължително, но имат подходящите размери). Пригответе си конец и щипка ( ползвам я когато ръцете започнат да ми пречат, да "държи" вместо мен :))
И ето как става:

1.                                                     2.
3.                                                     4.
5.                                                     6.
7.                                                     8.
9.                                                     10.
11.                                                       
Ето една готова. Аз си направих цял букет, но още не съм го снимала. Доколкото знам, ако се напръскат с лак за коса, розичките стават много по-трайни ( но лично аз не съм го изпробвала).


Коментари

  1. И аз ги бях открила указанията за тези рози в един руски сайт и съм си ги сейвнала, като непременно ще се направят някой път.
    Поздравления за търпението! :)

    ОтговорИзтриване
  2. Много ми харесва розата и идеята. Искам да я направя, но трябва да чакам есента :( А дали ще стане със зелени листа? Зелени рози!?!

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Благодаря Ви, че отделихте време да оставите своето мнение!

Популярни публикации от този блог

A birthday present

Handmade presents - done and sent!

Що е то "карета"?