An early start...

Дълго се чудих дали въобще да си направя този блог. Обичам нещата, които правя да ми носят удоволствие, да имам потребност от тях.
Така че не знам накъде ще поеме това занимание. Твърде вероятно е да го зарежа, понеже не съм от най-постоянните хора.
Искаше ми се първо да кажа, защо името на блога и  това заглавие  са на английски език. Понякога ми се струва, че този език е по-комуникативен от нашия. Или просто на мен ми идват разни изрази на него вместо на български точно, когато се чудя как да се изразя по-добре. И така - Sleepless but dreaming  - sleepless ( безсънен) ви е ясно защо ( само погледнете от кога е публикацията) . И докато не спя сънувам ( dreaming) :). Впрочем думата "dreaming" означава и "мечтая". Ето заради тези двусмислици харесвам и ползвам английския.
Що се отнася до "an early start" или "ранен старт" - отново - вижте часа и сами преценете
дали е удачно.
И така ( паразитната ми дума) аз съм на 27 години , живея с приятеля си  и най- милото същество - котката Мери. 
(Ето, това е тя, а на господина няма да публикувам такава, понеже после може да не доживея да пиша :)).



























В момента не работя, но се занимавам с много неща, предимно хобита. 
 От няколко дена просто не мога да спра да правя картички. Вдъхнових се от рождения ден на майка ми, който е след 5 дена. Реших, че тази година аз ще й направя подаръка, вместо да го купувам. Планирала съм глинен свещник. Ще го покажа като стане. А ето я картичката :


Ще кача и другите,които направих вчера, но малко по-късно днес, че сега е все пак време за сън. До писане !

Коментари

  1. ейййй -аз те знаех ама сега и всички останали ще разберат що за лудо и гениално човече си ти -хахах :P

    ОтговорИзтриване
  2. Радвам се, че си направила този блог и не си се отказала да публикуваш. Толкова красиви, свежи и оригинални идеи имаш, че щеше да е жалко, ако не можехме да ги видим.

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Благодаря Ви, че отделихте време да оставите своето мнение!

Популярни публикации от този блог

A birthday present

Handmade presents - done and sent!

Що е то "карета"?