Да покараме кънки :)

Като един отявлен последовател на Плюшкин, никога нищо не ми е излишно. Вкъщи няма боклуци - всичко е годно за употреба ! :) По тази непогрешима логика от миналата година "подмятам" една спортна блуза в стремежа си да измисля какво да измайсторя от нея. И ето че днес идеята просто изникна : 


 


Използвала съм кламери #5 ( т.е. малко по-големи от най-разпространените) и според тяхната големина нарисувах кънките. Съединих парченцата с фестон бод (май не се вижда на снимката) и напълних кънките с малко памук. После внимателно мушнах кламерите, но се оказа доста трудно. Мисля, че е от плата - много е мекичък. Предполагам, че ако използвам филц, ще става по-лесно. Но пък нали намерих употреба на блузата :),  а пък и все още не съм проучила къде мога да намеря филц в нашия градец.
Но както и да е. Харесва ми какво се получи и мисля да направя още 2-3 чифта за елхата :)

Коментари

  1. Страхотни са! Поздравления за чудната идея и изпълнението й!!

    ОтговорИзтриване
  2. Creative, ще ми се идеята да беше моя :(. Видях я реализирана, макар и не точно в този вид ето тук : http://www.ericas.com/dolls/stuffed/index.htm

    ОтговорИзтриване
  3. Здрасти Нети, аз съм Рали:) Много сладурски неща правиш, искам да те поздравя:) Това е много сладко и чудесна идея! Браво! Ще следя блогчето ти. И аз си имам ако ти е интересно:) http://passionafterdusk.blogspot.com/

    ОтговорИзтриване
  4. Реализацията ти наистина е чудесна, Нети! Много ми харесаха. А и много тача recycle reuse renew идеята :).

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Благодаря Ви, че отделихте време да оставите своето мнение!

Популярни публикации от този блог

A birthday present

Handmade presents - done and sent!

Що е то "карета"?