Bears

Направих още една картичка за предизвикателство на The Sweet stop . Леко се отклонява от скеча ( понеже цветята, които направих,станаха по-големи от очакваното), но се надявам да е приемливо. Ако ли не, ще ми е наистина мъчно.  Но все пак и така ми харесва. Надявам се и на вас.










Another card for the Sweet stop challenge. It slightly diverses the sketch ( because I made these flowers bigger than expected) but I hope it's still acceptable. If not, I'll be really very sorry. Yet I still like it this way :). I hope, you too.

Коментари

  1. Прекрасна картичка. Много сладурски мечоци. Ти ли си ги рисувала?

    Първото мнение бях пак аз. Виж и него блог.

    ОтговорИзтриване
  2. Благодаря, Деси! Де да бях ги рисувала аз тези мечоци ... засрами ме - много ме надцени :).Но иначе наистина са страхотни!

    ОтговорИзтриване
  3. Много сладурска картичка!Мечетата наистина изглеждат все едно ти си ги рисувала!

    Благодаря много за топлото посрещане в блога ми!С ~ Fairy in Love ~ ми стоплихте душичката с милите си коментари! Наистина много се зарадвах! Не съм се и надявала за такова посрещане :)

    Colorfully yours, Sunny :)

    ОтговорИзтриване
  4. Very beautiful! Thanks for playing at The Sweet Stop!

    ОтговорИзтриване
  5. Здравей,Нети!Радвам се,че посети моят блог,за да мога да открия и аз твоя:-)Харесва ми творческото настроение тук,картичките са страхотни!Сега ще поразгледам по-подробно.Ще следя и за попълнения от изделия от полимерна глина :-) Успехи!

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Благодаря Ви, че отделихте време да оставите своето мнение!

Популярни публикации от този блог

A birthday present

Handmade presents - done and sent!

Що е то "карета"?