Снежко

Ето че се изнизаха цели седем дена от новата година... А аз отдавна не съм публикувала нищо. Но няма да се оправдавам. Изминалите дни бяха много хубави, топли и приятни - любимите ми през годината - и се изтъркулиха неусетно. Тук е моментът, макар и с малко закъснение ( все още е януари :)! ) да поздравя всички виртуални приятели с настъпилата нова година. Желая ви тя да е  спорна , изпълнена с много радости и вдъхновение във всичко, което правите!
Още не съм посетила всички блогчета, които следя, но по най-общи впечатления всички са се впуснали в закачки с пролетта. Аз нали малко бавно загрявам ( но пък веднъж като загрея...!), все още не съм готова да поздравя пролетта. Даже днес като махах коледната украса реших, че мога да оставя някои елементи, които са просто зимни и нямат толкова връзка с Коледа. Както се оказа, обаче, нямам много такива. След красивата празнична украса стаите ми се сториха толкова голи и тъжни! Така в стремеж да направя зимна украса, се сетих за някогашното си намерение да си ушия снежен човек... Бяха чудесни 3 часа! Много съм щастлива от резултата. За пръв път нещо да ми се получи точно както съм си го представяла.  Ето го и него:


Коментари

  1. Чудесен е! Разкажи сега на другарчетата си от какво е направен :).
    Хубава и ползотворна година желая и на теб!

    ОтговорИзтриване
  2. Ех, че е сладур този човек! И аз в опашката на питащите от какво е направен. :) Честита нова година пълна с много идеи и най-вече реализации!

    ОтговорИзтриване
  3. Честита Нова година и сбъдване на всички мечти ти желая.
    Снежко е абсолютен сладур.

    ОтговорИзтриване
  4. Много е сладъъък, Нети! Този помпон на шапката го прави изключително очарователен!

    За много години и нека новата година те вдъхновява, идеизира и ръчка да правиш все тъй чудесни неща, че даже и още по-чудесни! :)

    ОтговорИзтриване
  5. Много ви благодаря за милите пожелания и комплиментите, момичета!

    Chiges, Nana, за Снежко съм използвала, стари ватирани дрешки, парченца плат, прежди...другото се вижда. Вътре по твой отдавнашен съвет, Chiges, е пълен с юталин. Но не стана мекичък. Много го натъпках май, но пък иначе беше безформен.

    ОтговорИзтриване
  6. Във всички случаи е много красив. Пък и авторски при това :).

    ОтговорИзтриване
  7. Оо, супер сладурско е снежното човече! Поздравления!! :)
    И честита Нова година, Нети! Здраве, любов и винаги да те съпътства подобно творческо вдъхновение и радост от постигнатото! :)

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Благодаря Ви, че отделихте време да оставите своето мнение!

Популярни публикации от този блог

A birthday present

Handmade presents - done and sent!

Що е то "карета"?