Kiss me!

    Много отдавна исках да направя тази картичка. Даже имам един-два неуспешни опита  зад гърба си.
   Всичко тръгна от тези рибки, които скицирах направо нашега. После ми се сториха сладурски и подходящи за картичка. За жалост с програми като CorelDRAW и Photoshop си служа на доста елементарно ниво. За това много искам да благодаря на Здравена - приятелката, която беше толкова добра и отзивчива, да направи графичната обработка на няколко скици. Благодарение на нея вече мога да ги разпечатвам във всякакви размери за целите на творческите ми "изстъпления" :)
   Така че, днес след като цял ден в главата ми се въртеше тоя 3D аквариум, едва прибрала се, хванах моливите и ножиците. И се получи това. Дано ви хареса!





 

Коментари

  1. Получила се е прекрасно и е много звежа и закачлива.

    ОтговорИзтриване
  2. Получил се е супер 3Д ефект! Много, много е хубава!
    Ти си готова за линия печати значи :).
    Върху аквариума има някакъв прозрачен слой, нали?

    ОтговорИзтриване
  3. Благодаря ви!
    Chiges, най-отгоре наистина има прозрачен слой - ламинирано фолио :).
    А иначе, за печатите аз си мечтая понякога, но кой знае... Може би някой ден, ако е писано, ще събера смелост :).

    ОтговорИзтриване
  4. МНого хитра картичка, Нети! Идеята страшно ми хареса! :)

    ОтговорИзтриване
  5. Този коментар бе премахнат от автора.

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Благодаря Ви, че отделихте време да оставите своето мнение!

Популярни публикации от този блог

A birthday present

Handmade presents - done and sent!

Що е то "карета"?