Роза

Преди седмица-две, някъде, из необятното интернет пространство, мернах обяснение в снимки, за това как се прави роза от хартия... По-късно, реших да се опитам да направя една по памет ( понеже  не запазих страницата в "отметки" на браузъра ). А днес, видите ли, в опити да  я намеря отново, се оказва, че естествено, не кой да е , а Ivolina, отдавна я е открила и публикувала :). Shame on me! Ума ми не побира как съм изпуснала тази публикация.
 Пиша всичко това, първо, за да можете и вие да си направите такива рози, ако ви допаднат. А, после, да споделя, че толкова ми харесаха и да ги правя, и как стоят върху картичка, че последните няколко дни само с това се занимавам. 
 Ето и първото доказателство ( а другите по-нататък, че трябва някой и да ги снима :)): 
 

  
Картичката малко заприлича на покана за сватба, което не беше намерението ми, но понеже ми харесва резултата, я оставих така. Естествено, снимките са кофти- незнам как да предотвратя това изкуствено изкривяване на формите ( както се забелязва картичката сякаш е извита и е загубила правоъгълната си форма). Но както и да е, важното е, че и така добивате представа.

Коментари

  1. Този коментар бе премахнат от автора.

    ОтговорИзтриване
  2. Извинявай, не знам как успях да го направя.
    Исках да кажа, че при Деси всичко може да се намери :D. И че розата ти е станала прелестна. Придава изисканост на картичката.

    ОтговорИзтриване
  3. Да и аз ги пробвах тези рози дори на едно календарче пляснах, но твоято е къде къде по изпипана от това което аз направих.

    ОтговорИзтриване
  4. Аз не просто ги "пробвах" розите, направо се олях :), ще видите. Но наистина стават много красиви.

    ОтговорИзтриване
  5. Нети, разкошна е и розата, и картичката!
    Пак къде съм бляла, че чак сега я виждам тази публикация ..

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Благодаря Ви, че отделихте време да оставите своето мнение!

Популярни публикации от този блог

A birthday present

Handmade presents - done and sent!

Що е то "карета"?