Любовта...

Още незнам какво ще се получи от тази публикация... Имам много неща да кажа, но дали ще намеря правилните думи?
Много докосващо за мен беше предизвикателството, което отправи Блещучка към картичкофуриите. Въпреки това аз бях твърдо решила да не участвам. Нали знаете как понякога, просто се налага да бръкнеш по-дълбоко в себе си и те е страх от това, което може да изровиш. Е, можеше да нарисувам някоя рисунка, да украся с едно-две сърчица и да се запиша ( дори щеше да се получи красиво), но това не е едно от онези предизвикателства...
А вчера след като Creative така ме очарова с последните си картички, тотално се бях отказала, защото за мен бяха ( и са!) толкова съвършени, че сякаш нямаше място за друг отговор на това предизвикателство...
За  добро или лошо, точно когато решиш да заровиш глава като щраус, все се намира нещо, което да те задърпа нагоре без да те оставя намира...
 Аз и моята половинка се събрахме точно на 13 февруари. И всяка година тази дата и св. Валентин сякаш се сливат. Би било много романтично, стига да бяхме от онези двойки... Е, част от двойката ни е такава, другата го раздава мъжки :). Затова, всяка година аз съм си запазила правото да го изненадам с нещо, а той да се прави на изненадан ( понеже винаги го очаква). Тази година не прави изключение. Само дето си дадох сметка, че правим точно 10 години, откакто сме заедно! Числото сякаш изведнъж ме порази, сякаш за първи път чувам. Замислих се за всичките ни моменти заедно. За това колко сме се променили, колко са се изменили и отношенията ни. Зададох си въпроса, какво ли ще стане по-нататък. Дали ще издържим? И въобще до тук ли опира любовта - да издържиш!? После изчетох един куп писма ( когато той беше в казармата му пишех всеки ден по поне 10 страници :)). Така се смях, толкова наивни сме били и двамата, направо дечица... Но разбрах едно, част от мен все още мисли и чувства, както тогава. 
Сигурно за първи път успях да го изненадам. Но, всъщност, вижте сами. Това е част от пейзажа наречен Десет-годишна-любов ( а отвъд червените покривки и романичните закуски пак има купчинка мръсни чинии :).  Но и това е част от пейзажа!)









P.S. Всичко е правено от мен, дори и сладките сърчица в чинията. Май нямат много добър вид ( поне на снимката), но вече са изядени така че... това е . За всеки случай са много вкусни. Правени са по рецептата на един много хубав сладкиш, който вчера видоизмених като му сложих парченца шоколад и кандирани портокалови корички. Стана прекрасен!
Както и да е. Последно ще добавя, че ще се включа още веднъж и в The crazy challenge.

Коментари

  1. Всичко е направо страхотно. Браво и за сърчицата на клечка (как се наричат)и за чудесната картичка и за сладките. Чудесна е любовта погледната през твоя поглед заедно с всички приготвени от теб неща, червената покривка и дори мръсните чинии. Пожелавам ви още много по десен години заедно.

    ОтговорИзтриване
  2. Нети, толкова хубаво си написала поста си...
    Пожелавам ви още много по 10 години заедно, много изненади неочакващо очаквани и много лювов.

    ОтговорИзтриване
  3. Останах без дъх, много добре написано. И много много романтично :) Много добре се е получило.

    ОтговорИзтриване
  4. Нети, и най-хубавата картичка не струва нищо пред един поглед, една усмивка, едно докосване, едно сърце туптящо заедно с твоето, туптящо за теб.. И най-красивото творение не струва нищо, ако няма с кого да го споделиш..
    И аз Ви пожелавам много любов и топлина, много прекрасни емоции, споделени заедно и изживени заедно.

    ОтговорИзтриване
  5. Благодаря на всички ви за милите думи! Наистина, написването на този пост не беше сред най-лесните неща, но се радвам, че го направих :).

    ОтговорИзтриване
  6. Нети, настръхнах, докато четях :). Много, много мило и истинско! Толкова хубаво ми стана, че го сподели с нас.
    Обичайте се! :)

    ОтговорИзтриване
  7. Любовта Нети е с различни лица! Млада и нахална, улегнала и спокойна като река в коритото си, мъдра и тиха като есенен дъжд...Но, докато я усещаме и тя живее в сърцата ни, значи сме живи, живи и истински! Благодаря ти за това, че ме върна години назад с чудесния си пост, срещам любовта си от 18 години насам и мога да кажа, че все още се вълнувам както...някога!Запазете тези чувства!

    ОтговорИзтриване
  8. Arabela, добре дошла тук! Благодаря на теб и на Chiges за хубавите думи. Радвам се, че съм ви докоснала.
    Бъдете щастливи!

    ОтговорИзтриване
  9. Прекрасен пост и разкошна изненада! Като сцена изваедна от красив романтичен филм.
    Моята почти-свекърва, казва че това е най-красивото качество на жената - даправи от малките неща - големи красоти и от всеки ден - празник!
    Пожелавам ви още много години заедно! А на теб специално ти пожелавам от тук на сетне всяка година да го изненадваш успешно! ;)

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Благодаря Ви, че отделихте време да оставите своето мнение!

Популярни публикации от този блог

A birthday present

Handmade presents - done and sent!

Що е то "карета"?