Love is in the air...

Трябваше да публикувам друга картичка наместо тази, но днес имах особено вдъхновение и реших да се възползвам от него :). Допълнителен стимул ми бяха и две предизвикателства, в които реших да участвам -  тези на Картичкофурии и The crazy challenge . Основен виновник за тази картичка е песента на John Paul  "Love is in the air", която цял ден не ми излиза от главата. Освен това от няколко дена се чудя къде да приложа копченцата от Fimo, които направих. И ето, че ми се отдаде случай. Дано ви харесат. Можех да ги лакирам, но след шлифоването и полирането станаха прилично гладки и реших, че матови ще стоят по-добре. Но вижте картичката:
 


 

Коментари

  1. Ти ме разбиваш направо. Копченцата са фантастични! Трябва да споделиш с другарчетата си как ги полиращ, макар да подоцирам, че не само това е причината да станат толкова хубави :D.
    Вдъхновението наистина те е осенило :). И сигурно сама си рисувала гълъбите, нали?

    ОтговорИзтриване
  2. Страхотно си се справила! А за копчетата нямам думи...

    ОтговорИзтриване
  3. Картичката е станала чудесна. Браво на тебе. Майстор си му на фимото.

    ОтговорИзтриване
  4. Радвам се, че са ви харесали копченцата :). Chiges, освен полирането, също толкова важно е и шлифоването. Аз ползвам 3 вида фина шкурка - № 400,600 и 800 . След като съм доволна от гладкостта, вече мода да полирам. По принцип има специални машини за полиране, но незнам въобще дали се продават в BG. Не съм търсила, защото ми направиха приспособление за дрелката :), но става и с някаква мека кърпичка, само дето трябва да търкаш като луд :).

    ОтговорИзтриване
  5. Разкошна картичка! А копченцата са уникални! Респект!!

    ОтговорИзтриване
  6. Нети, имаме един уред у дома, с който мъжът ми много се забавлява и има накрайници за пробиване, шкурене, полиране... :). Не ми е хрумвало обаче, че може споменатите операции да се извършват върху фимо ;). Имам малко и мога да спретна няколко копченца, докато още става за нещо. Благодаря ти за споделения опит.

    ОтговорИзтриване
  7. Chiges,радвам се да съм полезна :). Да покажеш какво се е получило!

    ОтговорИзтриване
  8. Много ама много е красива!!! Браво, наистина е станала чудесна:)

    ОтговорИзтриване
  9. Още една фенка на копчетата :)))
    Радвам се, че сме ти подействали вдъхновяващо, а резултата е прекрасен! Чакаме те отново в понеделник ;)

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Благодаря Ви, че отделихте време да оставите своето мнение!

Популярни публикации от този блог

A birthday present

Handmade presents - done and sent!

Що е то "карета"?