Love me, love me not

Това е втората ми картичка с една от прекрасните рози. Този път реших да направя розата по-мъничка ( да кажем колкото монета от 50 ст.) и да бъде само допълнение, а не "основна фигура". Картичката сама по себе си, не е нещо особено и невиждано, но ако ме познавахте, щяхте да знаете, че за мен съчетаването на червено и лилаво си е революция :). Освен това, имам лекичък напредък в оцветяването с акварелните моливи ( дано майсторките се съгласят :)), което едновременно ме радва и отчайва ( имайки предвид бавното темпо, с което напредвам).

 

          

Коментари

  1. Картичката ти е просто прекрасна. Комбинацията на цветовете много ми харесва, а момиченцето е стахотна малка кукличка.

    ОтговорИзтриване
  2. Отново разкош!
    Да покажеш непременно всичките рози и картички!!

    ОтговорИзтриване
  3. Много красиво :) И оригинално! Поздрави и успех:)

    ОтговорИзтриване
  4. На мен лично, много хареса картичка и точно съчетание на цветовете.Картинка е направо върхът, супер красиво си я оцветила,само лентичка бих сложила по-тънка и с цвета на рокличка на кукличката,а роза направо ме остави без дъх, моля издай тайна как я правиш :)).

    ОтговорИзтриване
  5. Благодаря ви! Радвам се, че ви харесва!
    А подробно описание на това как се правят тези рози, може да намерите ето тук - http://meholder.blogspot.com/2009/03/paper-flower-tutorial.html

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Благодаря Ви, че отделихте време да оставите своето мнение!

Популярни публикации от този блог

A birthday present

Handmade presents - done and sent!

Що е то "карета"?