Blog candy

Започнах този блог преди около половин година. Направих го почти на шега в една дълга и безсънна нощ. Нямах идея какво и кога ще публикувам, и бях почти сигурна, че ще изоставя начинанието много скоро. А ето че шест месеца по-късно продължавам публикуването.
Наскoро слушах Карбовски да разсъждава над смисъла на думата "публикувам". Естествено, с нещата, които прави, той допълва значението й, както аз не бих могла. Но не става дума за това. Той говореше за произхода на думата - публика.
Да публикуваш без публика е немислимо. Няма как да се случи. Не вярвам на блогърите, за които публиката, т.е. последователите,  няма значение. Защо ще публикувам нещо, ако ми е все едно дали някой ще го види... Не разбирам.
Една от причините да мисля, че ще изоставя този блог, бе мисълта, че в него ще влизам само аз. Не съм и предполагала, че ще ме "открият" толкова хора (Е, за някои може би са малко, но за мен - много скъпи. Старая се да науча по нещо за всеки новоприсъединил се и искрено съжалявам, когато някои от тях нямат блогове.  А що за откритие съм аз,  е друга тема...:)). Не съм, но се надявах и се радвам , че поне една пета от тях ме посещават често.
И така преди известно време обещах на себе си, че ако последователите на блога станат 50, ще направя някаква награда за тях.
Подобни награди, знаете, са много характерни за този тип блогове. Не съжалявам, че съм банална. Тя няма за цел да направи блога по-популярен, макар че това е нещо, което би ме  ощастливило. Това е моят начин да благодаря на всички, които са последвали този блог, надявам се, защото са намерили нещичко за себе си в него.
Затова и условията за участие са:
  • да сте последователи
  •  да заявите желанието си, под формата на коментар към тази публикация (до 26.04 до края на деня), да бъдете включени в жребия, който ще бъде на случаен принцип. 
Второто се налага понеже ми се ще наградата да спечели някой, който наистина я харесва и иска да я притежава.
А тя е скромна, но почти изцяло е излязла изпод моите ръце.


















В нея са включени :
  • 32 ръчно изработени копчета от полимерна глина в различни цветове, големини и форми
  •  3 пеперуди и 3 теменужки отново от полимерна глина
  •  3 дантелени цветя
  •  и общо 7 м различни по вид текстилни ленти ( да ги наречем :))
.................................................................................................

I started this blog about half an year ago in a long sleepless night. I didn't have a clue what to post and I was almost certain that my blogging days will soon be over. And here I am about 6 months later still posting.
I've listened recently to a Bulgarian journalist talking about the meaning of the word “publish”. ( In our language we use this same word instead of “posting”. So here we say “I published my new card”, not “I posted my card”).
Well, you can see now that when I post something, I actually publish it or do it for the public. So, it's impossible to have a blog without a public. I don't believe those bloggers who say it doesn't matter if there are people who read their posts. Why would I post something if I don't care whether there is anyone to read it? I don't get it...
One of my reasons to think I'll stop blogging was the thought that I'll be the only person reading it. I never thought I will be “found” by so many people ( Well, for some people they may seem few but to me – very dear. I try to learn something about every new follower I have and I am really sorry that some of them don't have blogs yet). I never thought..., yet I hoped to be. And I am glad that some of them actually read my posts. :)
Some time ago I promised myself to give a candy if those followers become 50.
Such blog candies , you know, are very usual. I am not sorry for not being original. I give this candy, though, not to make my blog more popular ( although this will make me happy). It's simply my way of thanking all of you who followed my blog hopefully finding something nice for yourselves to see or read.
So in order to participate you have to:

  • be a follower 
  • post a comment under this post till 26.04 - I ask you to do this since I would like the winner to be someone who really likes it.
    The candy is not something big but almost all the things are handmade by me ( you can't buy them anywhere). It consists of :
    •  32 handmade polymer clay buttons
    •  3 handmade polymer clay butterflies and 3 handmade polymer clay flowers
    •  3 handmade lace flowers
    •  7m of different laces and ribbons

      Коментари

      1. Привет,Нети!
        Имаш страхотен блог и се радвам,че съм част от твоята "публика".Между другото,надничам при от доста време,доста преди аз да си направя собствен,доста преди изявата на всички ни с предизвикателствата.Сещам се и как попаднах тук.Търсех нещо за есени листа и така хоп-на твоите красиви и оригинални рози от есенни листа.
        Харесвами да идвам тук,защото поднасящ всичко по изключително топъл,уютен и индивидуален начин.Продължавай все така.
        А за наградата,какво да кажа,подготвила си невероятно красиви неща.Няма да ти се обидя ако ме включиш в жребия;)
        Хубав ден и усмивки от мен!

        ОтговорИзтриване
      2. По моя коментар:
        1.първото есенни е сбъркано...
        2.харесва ми -отделно
        3.поднасяш-с "Ш"
        4.липсва едно "теб"-второ изречение
        Лелееее,а си мислех,че вече съм се разсънила перфектно и съм влязла в работен ритъм..дрън-дрън
        Да ми е простено за грешките!

        ОтговорИзтриване
      3. Нети, аз също имам удоволствието да бъда част от Твоите последователи и имам намерението да продължавам да те следя отблизо. :) Чакам с нетърпение всяка твоя публикация и изключително много се радвам, когато тя е налице. Открих в твоя блог много топлина, изключителни идеи и позитивизъм, а за нещата, които правиш от полимерна глина, знаеш, съм ти абсолютният фен. (Нужно ли е да уточнявам, че имам голямото желание да ги докосна тези твои копченца; :) изглеждат толкова гладички и прекрасни).
        Благодаря ти, че споделяш твоя свят!, в частност с мен и в общност - с всички, които имат отношение към красотата.
        Честита половин годинка на блогчето ти, с пожелание да не стихва магията на твоето въображение и желанието ти за споделяне на тази красота с всички нас, завладени от нея.
        Прекрасен, усмихнат и пълен с положителни емоции ден ти пожелавам!

        ОтговорИзтриване
      4. Нети, ти си един много мил човек според мен, много се радвам на всяка твоя публикация,защото откривам нещо ново и красиво. Щастлива съм, че не само аз съм твоя последователка, но и ти си моя, и винаги когато изразиш мнението си за някое мое творение, аз го оценям много високо, защото за мен е чест е да получа одобрителен коментар и то точно от теб.
        Честита половин година на блога ти! Продължавай да твориш все така и да ни радваш с красотите излезнали из под ръцете ти.
        За наградата няма какво да кажа освен, че е страхотна, най-вече защото си я направила почти цялата лично ти.
        За мен ще е изстинско удоволствие ако я спечеля :)
        Желая ти всичко най-добро!

        ОтговорИзтриване
      5. Нети, честита половин годинка и от мен. Не искам да повтарям това, което другите вече са казали, но...и според мен си много мила, позитивна, способна и все в тоя дух. Благодаря ти, че не си изоставила начинанието!
        А наградата е прекрасна! Нямам идея как ги правиш тези копченца, но наистина много ги харесвам. Целувки!

        ОтговорИзтриване
      6. Благодаря за милите коментари, момичета! Радвам се, че се включвате.

        ОтговорИзтриване
      7. Поздравляю с юбилеем чудесный блог и его гостеприимную хозяйку. Могу ли я присоединится к вашему празднованию?Буду рада новым друзьям из Болгарии.ссылку разместила на панельке справа http://pishitejulie.blogspot.com/
        Заходите в гости)))

        ОтговорИзтриване
      8. Конечно присоединитесь! Я рада что мой блог уже есть читатель из России. Только извините что я говорю плохо русским языком.

        ОтговорИзтриване
      9. Нети, твоето местенце наистина е много топло и гостоприемно, а ти си удивително деликатна и откровена като за виртуалното пространство. За мен е истинско удоволствие да те чета. И гледам :).
        Поздравления за половин годишнината! Имам чувството, че те познавам поне от година :D.
        А тази прекрасна ръчно изработена съкровищница от копченца, цветя и пеперуди ще я сънувам :). Горещо се надявам да имам възможността да докосна някое от тях :).

        ОтговорИзтриване
      10. I am a follower also and added a link to the sidebar
        Thank you so much for the chance to take part!!!

        Greetings from Russia

        ОтговорИзтриване
      11. Замечательная конфета!
        Всего самого лучшего и прекрасного!
        Моя ссылка на панели слева:

        http://magis200905.blogspot.com/

        ОтговорИзтриване
      12. Прекрасно е всичко, НЕТИ!
        Думите в този пост, думите в предишните ти...
        Аз съм чела и разглеждала всичките ти публикация,
        била съм им публика, а съвсем отскоро съм и истински последовател на блога.
        Харесва ми топлината тук, харесва ми различното по нюанс вдъхновение, харесва ми резултата от него..ти си различна, имаш своя почерк, имаш своята необичайност...
        РЕСПЕКТ!!
        и накрая, искам да имам подарък, твой истински хендмейд!!!

        ОтговорИзтриване
      13. Здравей Нети!
        Престраших се най-после и ето ме и мен на фона на твоя блог.Ще бъда кратка за да не се уплаша и да не напиша нищо. Знаеш че не съм много по приказките в ефир.След всичките тези коментари и пожелания по-горе май нямам какво да добавя, освен,че и аз бих искала да участвам в раздаването на подаръците,т.е. наградите!Разбира се поздравявам те с годишнината на блогчето ти и ти пожелавам то да се превърне в трамплин за други предизвикателства / ти си знаеш какви/.Е, стига толкова,че взех да се уморявам.
        Поздрави от Черноризец Храбър!

        ОтговорИзтриване
      14. Нети, от два дена се каня да пусна коментар и нещо се замотвам и забравям. Извини ме за което! :)
        Първо честита ти половин годинка! С пожелания да има много публикации/публика още дълго време и още много половинки! Това малко тъпо звучи май, а? Тъй де, искам да ти пожелая всичко най-хубаво, в блог пространството и в личният живот. Страхотна личност си и се радвам, че мога да те познавам макар и виртуално, а твоите коментари, публикации и творения винаги ме радват.
        Да си призная, в момента единствено не виждам приложение на пеперудите в главата си, обаче компчетата и цветята ще ги лапна на закуска. Такива готини изглеждат. :)
        Много бих се радвала да ги спечеля. Идея нямаш как ми ходят на новите хартии тези цветове. :)

        ОтговорИзтриване
      15. Привет из Украины! Можно и мне присоединиться? Только начинаю свое скрап-творчество! Но такую красоту не заметить не возможно!
        Ссылочка в моём блоге: http://mariaduka-lemonade.blogspot.com/

        ОтговорИзтриване
      16. Честита половин година на прекрасният блог и прекрасната личност, която споделя в него невероятно красивите си творения!
        Харесвам много твоят неповторим стил, страхотните ти идеии адски оригинални елементи , които съчетаваш.Спомням си, че за първи път именно тук прочетох понятието " фимо".
        Ти си част от неповторимият свят, през чиято врата скоро прекрачих и ти пожелавам все така да твориш и да вдъхновяш хората!
        За мен е голяма чест, възможността, която предоставяш,тази великолепна награда!Невероятно красиви, невиждани изобщо на живо от мен съкровища, именно съкровища, защото всяко е направено с много талант и любов.
        Безценна награда!

        ОтговорИзтриване
      17. Момичета, благодаря на всички ви за пожеланията и милите думи. Последните незнам дали ги заслужавам в такава степен, но ми стана много мило :). Благодаря, че се включихте, за мен това е не по-малко признание!
        fsa, Magis, lemonade, добро пожаловать в мой блог!

        ОтговорИзтриване
      18. Честита половин година!! Аз не съм особенно красноречива... Изключително съм щастлива, че мога да наблюдавам твоето творчество и развитие! Успех ти желая!
        Имаш награда в блога ми.

        ОтговорИзтриване
      19. Нети, здравей и от мен...

        Следя блогът от известно време, но имам проблем с българската част от текста и нямах много време да изчета всичко. Днес ми остана малко такова и се позачетох :-)...на английски :-(

        Честит юбилей и напълно те разбирам. Мен почти по принуда ме накараха да си направя блог, а сега си намерих толкова много нови приятели и съмишленици.

        Продължавай все така :-)

        ОтговорИзтриване
      20. Нети, една голяма прегръдка. Честита половин годинка. Много се радвам, че те познавам. Благодаря за приятните мигове, които съм прекарала в блога ти.
        Много обичам твоите красиви картички и чудесните фимо украшения и копченца, които правиш.
        Когато за първи път видях тази твоя публикация имаше само една снимка. Сега видях още. Много ми харесва начина, по който си опаковала нещата.
        Надявам се да празнуваш още много годишнини и да създаваш красиви неща, с които да ни носиш радост.

        ОтговорИзтриване
      21. Очень приятно знакомиться с мастерицами из других стран)

        ссылку разместила на боковой панельке - http://kroxacadrs.blogspot.com/

        from Russia with love!

        ОтговорИзтриване
      22. i dont understand, but your cart is beautiful. Dzisus, my english is so bad ;)

        ОтговорИзтриване
      23. Тоже очень хочу поучавствовать в конфетке!
        Очень нравятся твои работы!
        http://www.helensidorova.com/2010/03/blog-post_13.html

        ОтговорИзтриване
      24. Я с Украины, тоже хочу принять участие. Приглашаю в гостия у меня тоже конфетка.
        http://vasylynkinyprodelki.blogspot.com/

        ОтговорИзтриване
      25. Нети, честита полововин годинка!Радвам се че успях да хвана срока за наградката :))каквото и друго да кажа ще се повторя с мнението на останалите,а и много пъти съм писала че твоите неща излъчват положителна енергия и винаги съм радостна когато вляза в твоя блог-продължавай в същия дух

        ОтговорИзтриване
      26. Русе желаю тебе 10000000 читателей.Очень красивые изделия ты делаешь.Ссылочка на боковой панельке с правой стороны.

        ОтговорИзтриване
      27. Здравей,Нети!
        Честита половин годинка!
        Следя блога ти с голям интерес,защото тук от-кривам чуднотийките, които майсториш!За мен ти си едно необикнавено момиче с истънчен вкус,бо-гата фантазия,въображение и т.н. Радвам се,че съм последователка на блога ти,а ти си една от първите поледователи на моя.Истинско удоволст-вие ще бъде за мен да притежавам копченце,пепе-рудка и цветенце от съкровищницата с великолеп-ни красоти!!!Нети,продължавай да твориш в същия дух............

        ОтговорИзтриване
      28. Привет, Нети! С удоволствие следя твоя блог - радост за окото е да го разтвориш и разгледаш и без замисляне мога да кажа, че си един от фаворитите ми! Честит мини-юбилей! Бъди жива и здрава занапред, за да имаш и сили, и време за това да го има това твое местенце, преливащо от красота!Идеите ти,стила ти, творенията ти и елементите, които използваш са неповторими. Радвам се, че съм горд твой последовател, а така също и радвам се на това, че и ти си един от моите първи последователи!Желая все по-големи успехи в този шарен и изпълнен с красотийки свят!

        ОтговорИзтриване
      29. Можно и я в очередь встану, очень вкусная конфетка :))))
        блог замечательный!!!!

        ссылочка на правой панельке http://nervozik.blogspot.com/

        ОтговорИзтриване
      30. Нети, у Вас замечательный блог!!! Надеюсь я еще успеваю записаться на конфетку? (у нас пока день 26-го :)

        Сообщение о конфетке сейчас размещу на левой панели блога

        ОтговорИзтриване

      Публикуване на коментар

      Благодаря Ви, че отделихте време да оставите своето мнение!

      Популярни публикации от този блог

      A birthday present

      Handmade presents - done and sent!

      Що е то "карета"?