Friends

Много ми стана тази нощ. Голямо писане му ударих покрай тези наградки, затова тази публикация ще бъде много, много кратка, колкото да ви запозная с това :




Ще я включа в следните предизвикателства:
1. Magical crafts CHALLENGE #12
2. The crazy challenge - Don't call me flat!
3. Двете елши - Използвайте панделка!
........................................................................................
This will be a very short post (as I got very tired of writing this night) just to show you this card.
It goes to these challenges:
1. Magical crafts CHALLENGE #12
2. The crazy challenge - Don't call me flat!
3 Dvete elshi - Use a ribbon!

Коментари

  1. много сладурска и бонбонена,много ми хареса

    ОтговорИзтриване
  2. Много ярка в присъствието си картичка! Много весела, много свежа! :)

    ОтговорИзтриване
  3. Нети, прекрасна е, толкова е сладурска, много ми харесват цветовете в които си я направила :)

    ОтговорИзтриване
  4. Абсолютно сладурско се е получила!

    ОтговорИзтриване
  5. Прекрасна е! Картинката, предполагам, е авторска- много е мила :). И как само се правиш че не можеш да оцветяваш, като ние до сега съвсем друго сме наблюдавали :D.

    ОтговорИзтриване
  6. Ох, само да знаехте колко много време ми отне тази картичка! Отчаях се от себе си!
    А картинката е от архивите с детски картинки за оцветяване, но много се радвам, че я обърка с моя, Теди, понеже наистина много ми харесва :). Що се отнася до оцветяването, благодаря, но все пак наистина не мисля, че ме бива. Може пък да съм задобряла :D.

    ОтговорИзтриване
  7. Многооооо е сладурска! Напомня ми на едновремешните руски приказки по някакъв начин и ме обхвана едно сантиментално настроение! Много е хубава!
    Рали

    ОтговорИзтриване
  8. Hi, what a gorgeous card! Thanks for joining in at Magical Crafts.
    Hugs, Donna x

    ОтговорИзтриване
  9. Нети, супер сладка картичка си направила. Цветето и оцветяването на картинката са наистина чудесни. Признавам си, че аз лично не бих избрала червено за основа, но така вече готово, друг цвят едва ли би бил по-добър. Много свежа!

    ОтговорИзтриване
  10. Нана, да си кажа право и аз много се колебах за основата. Сменях, пробвах - голямо редене падна преди да залепя, обаче дали защото ми е слабост червеното или пък съм нямала точния нюанс на подходящия цвят ( който и да е той :)), си остана в този вид.
    За оцветяването, много благодаря! Ти и Теди ще ме накарате да си повярвам :D.
    А цветето е отново текстилно, много се "закрастих" да ги правя :).

    ОтговорИзтриване
  11. great job, love the flower!!! thanks so much for playing along with us over at the crazy.
    Trish

    ОтговорИзтриване
  12. Този коментар бе премахнат от автора.

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Благодаря Ви, че отделихте време да оставите своето мнение!

Популярни публикации от този блог

A birthday present

Handmade presents - done and sent!

Що е то "карета"?