Награди - II част

Следващата награда реших да покажа в отделна публикация, защото предната щеше да стане твърде дълга, а и тук има специални изисквания за наградения.

Много благодаря на Миленка, Деси, Светлето, Ем и Маги, които ме отличиха с нея. Това са все дами, които много харесвам. 
Според правилата трябва:


  • да изброя пет неща, които другите не знаят за мен 
  • да изброя десет неща, които ме правят щастлива
  • да наградя пет блога. Те на свой ред следва да направят същото
Ще започна отзад напред. Наградата предавам на :
3. Liz
Освен че смятам, че я заслужават повече от мен, ще ми бъде много интересно да прочета какво ще напишат за себе си.

10 неща, които ме правят щастлива:
1. Най-истинското щастие за мен идва от Господ. Зная, как ще прозвучи това на някои от вас, но аз го вярвам, защото зная колко нещастна съм била, когато ми е липсвала вярата в Него. Зная и какво е направил Той за мен ( разбира се , и за вас), за това, най-малкото, което Му дължа са тези думи.
2. Щастлива съм, когато усещам обичта, уважението и признанието на най-близките ми хора.
3. Щастлива съм всеки път, когато съумея да помогна на някого истински и от сърце.
4. Щастлива съм в петък вечер ( дори точно сега :)).
5. Щастлива съм през целия път от работа до вкъщи, защото това е времето ми за отмора.
6. Щастлива съм, когато нощем навън вали, а аз съм будна в леглото.
7. Щастлива съм през нощта.
8. Щастлива съм, когато "открия" хубав филм,  хубава книга, хубав Човек.
9. Щастлива ме правят хобитата ми, когато съм истински вдъхновена.
10. В последно време открих нов вид щастие - това да споделям света си с вас, които четете тези редове ;).

5 неща, които не знаете за мен  ( или поне повечето от вас):

1. "Нети" произхожда от Венета,
2. никой никога не ме е наричал така, преди да си направя блог, но на мен ми харесва :).
3. Обичам да мълча. Много малко са хората, с които мога да го правя без да се чувствам неловко.
Всъщност, с тях не спирам да говоря :).
4. Плача много често и за всичко - добро, лошо, дума, вещ, жест, филм, песен, книга...всичко!
Боя се, че е хронично и не се лекува :).
5. Нещото, което правя най-често, когато съм сама вкъщи е да пея - с цяло гърло. Подозирам, че съседите тайно ме мразят.
...........................................................
I received an award by Milenka, Desi, Svetleto, Em и Magi - ladies that I like so much. 
According to the rules I have to :
  • Write 5 thing people don't know about me
  • Write 10 things that make me happy
  • Give the award to 5 other persons who should do the same.
So here are the five persons :
3. Liz
I think they all deserve the award much more than me an I am also very curious what they'll write about themselves.

So, 10 things that make me happy :
1. I think that real happiness comes from God. I know what some of you might be thinking about this statement but I simply believe in it. I know how unhappy I was when I was lacking faith. I also know what He did for me ( for you too) so these words are the least I can say.
2. I am happy when I can feel the love, respect and gratitude of my family and friends.
3. I am happy whenever I succeed in really helping someone in need.
4. I am happy on Friday evening ( even now :)).
5. I am happy all the way from work to home.
6. I am happy when it rains at night and I am awake in bed.
7. I am happy at night.
8. I am happy whenever I "find" a good movie, a good book or a good Person.
9. My hobbies make me happy whenever I am really inspired.
10. Recently I've found a new kind of happiness - the ability to share my life with you people who are reading these lines.

5 things you don't know about me :

1. The nickname Netty comes from Veneta ( That's my name, of course :))
2. Noone ever called me that way before I made my blog and I like it.
3. I like silence. There are a few people I can stay silent with, without feeling uncomfortably. However, I never shut up in their company.
4. I cry very often because of and about everything - a word, a song, a film, a book ...etc..
I am afraid there's no cure for this :).
5. The thing I do most often when I am home alone is singing out loud . 

Коментари

  1. Много ми хареса това което си написала, толкова е искрено, някакси те познавам по-добре от преди.
    Благодаря че сподели с нас :)

    ОтговорИзтриване
  2. Ако случайно намериш лек за плача с дребни причини, моля те, сподели го! Аз имам същия проблем и майка ми все казваше, че накаря ще ми свършат сълзите. 20 години... още не са свършили!!!
    Аз принципно не пея цесто в къщи. За съжаление, когато пея, не е задължително да съм сама. Свекървата е казала, че съм самороден талант в това да пея и да не ми пука колко грешно всъщност се получава. А тя понеже се е занимавала цял живот с музика и можете да сип редставите какво й е на жената. Но за сметка на това много ми се кефи, защото съм пеела с огромно чувство!

    ОтговорИзтриване
  3. Така е, Рени, искрено е - по принцип невинаги говоря за себе си, но когато го правя, съм решила, че няма да е напразно и ще бъде само истината.
    Ем, леко ти завидях на свободата :). Аз обаче окопирам и компютъра, понеже си пускам песни и пея с тях :D. Става наистина шумно! Вярвай, че няма начин, някой да ме издържи, пък ако ще и да пея нелошо (за което, уж, имам претенции) :D.

    ОтговорИзтриване
  4. Последните дни само обикалям и събирам моите великденски яйца- нещата, които правят щастливи хората, които по една или друга причина чувствам близки :). Много ми беше хубаво да прочета и твоите :).
    И само да спомена, че и моите сълзи още не са свършили :D, макар да съм с година- две (е, добре де, с пет) по- голяма.

    ОтговорИзтриване
  5. Чудесен пост!
    Много ми хареса, много ми беше приятно да чета и да откривам нещата, които те правят щастлива. Не само зашото в част от тях се крие и моето щастие, но и защото си го описала така добре, така откровено, че предизвиква само топли емоции... Много хубав пост, да! Много!

    ОтговорИзтриване
  6. Нети,благодаря ти много за наградата!Наистина се радвам,че харесваш това,което правя.Аз също от време на време идвам на гости в твоя блог :-)Ще спазя трите правила и от своя страна ще раздам наградата нататък!

    ОтговорИзтриване
  7. Thank you so much for this award. I will try and post it tomorrow. We just moved and everything is crazy and in boxes. :)

    ОтговорИзтриване
  8. Абе хич не ги разбирам тия игри.

    ОтговорИзтриване
  9. Всъщност не е нищо повече от признанието на някого, че харесва друг в допълнение с бърз начин да разбереш нещо повече за него, а и за себе си :). Но ако нещо те притеснява, никой не може да те задължи да поемеш щафетата. Моите думи и мнение за теб, естествено, няма да се променят :).

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Благодаря Ви, че отделихте време да оставите своето мнение!

Популярни публикации от този блог

A birthday present

Handmade presents - done and sent!

Що е то "карета"?