Чубрица и маслини/ Savory and olives

Незнам доколко са вкусово съчетаеми, кулинарите да се изкажат, но дори и комбинацията да не подхожда на ястие, то поне за декорация е идеална :).
Убедена съм, че повечето от вас, които ме посещавате, вече сте видели маслиновата картичка на Миленка. Ако я беше направила няколко дена по-рано, със сигурност щеше да ми бъде второ вдъхновение за подаръчето, което правих и следва да покажа. И дори щеше да се получи по-добре.






Това е моята чашосвещниковаза :). Оставих на новата й собственичка да реши на кое от трите й прилича най-много. А иначе е стъкло облечено с прозрачна Фимо и оваляно в чубрица. Това, за което много ме е яд, е че не знаех как точно изглеждат маслиновите листенца и точно тогава нямаше откъде да погледна, та резултатът е налице :(. Освен това можех да направя повече снимки, за да се види как красиво се процежда светлината през наглед иначе плътното покритие. Друг пропуск съм направила със снимката на кутийката, която също аз съм правила, но далеч не е в пълния си блясък на снимката. След като я затворих и закичих с панделка, забравих да я снимам. Но няма как, каквото имам, това и показвам. Ако ми се отдаде възможност пак да ги снимам, ще актуализирам.
............................................................................................
A late English version 
( I'm really sorry for this.):

I don't know it these two combine well in taste but they look really nice as a decoration.
I know that may be most of you have already seen this card of Milenka's. If she had only made it several days ago! It's just a perfect inspirational card for the present I made and showed you above. 
So this is , well, I don't exactly know what word to use. I let the new owner to decide whether to use it  as a cup, a vase or a candle-holder. It's a glass dressed with Fimo,  rolled onto savory and decorated. 
I am only sorry the leaves I shaped are not exactly like those of an olive tree :(. Well, nevermind. I'll do better next time :).

Коментари

  1. Нети, изумена съм от творението ти! Страхотно....бих желала да притежавам това, каквото и да е то - ваза, чаша.... ! Страхотно! А пък и в моите цветове....Имам дърво от маслина в къщи, по-тесни са листата и дълги, но това няма никакво значение...маслините и те имат разновидности, я!

    ОтговорИзтриване
  2. Нети възхитена съм,толкова е красиво....прелест

    ОтговорИзтриване
  3. Прелестна е,Нети!Много идейно,възхитена съм.Подсказка за следващия път:вдъхнови се от моята картичка и вместо чубрица - лукови люспи;)

    ОтговорИзтриване
  4. Такова съчетание нямаше да ми дойде на ума... Страхтно е!!

    ОтговорИзтриване
  5. Нети, страхотна е, поздравления за творението ти!
    Много ми харесва.
    И аз съм изумена от творението ти.

    ОтговорИзтриване
  6. ауууЧ Възхитена съм,
    масилините осезаемо истински....
    Прекрасно, ароматно със сигурност, реалистично, арт и много изпипан чашосвещник!
    Страхотно е!
    И ФИМОТО...истинско изкушение за твореца!
    Браво, Нети! Искам да умея като теб да ги правя тези неща!

    ОтговорИзтриване
  7. Ммммммного хубава чаша,аз бих я ползвала за чашка да си пийвам ракийката,ами как не,толкова пивка изглежда с тези маслинки...мммммм....

    ОтговорИзтриване
  8. Благодаря ви! Радвам се, че ви хареса въпреки дефектите :).

    ОтговорИзтриване
  9. Ооооо, страхотна е!И тези цветове са очарователни!Сигурна съм, че ще и се зарадват много и ще я пазят!И защо говориш за дефекти? Ти си авторът и си решила да изглежда така, защото на теб така ти е дошло отвътре, а като гледам, на останалите май също им харесва:)Ще кажа като Ле:Да можех и аз като теб...

    ОтговорИзтриване
  10. О Нетти спасибо что заходишь в гости прекрасный у тебя горшочек он для цветов?

    ОтговорИзтриване
  11. Уникално е!Не съм виждала подобно нещо досега.Адмирации!

    ОтговорИзтриване
  12. Много е красива! Възхитена съм!!!

    ОтговорИзтриване
  13. Браво,Нети!Не бих искала да повтарям думите, ,но се присъединявам към другите-възхитително ,апетитно,ефектно...м.м.м...вкусни маслини!Ще изтичам да си купя!

    ОтговорИзтриване
  14. Просто невероятна! Незнам заради маслините ли, които толкова обичам, заради любимата ми чубрица ли, но направо се влюбих в твоетот произведение!

    ОтговорИзтриване
  15. Страхотна чашо- свещнико- ваза!
    Много впечатляващ е за мен метода, който описваш- овалването на чашата в чубрица. Чудесна е станала. И маслинките са чудни :). Ако имаш колебания друг път, знай, че с риган определено вървят много :D.

    ОтговорИзтриване
  16. Хаха! Много свеж пост! Аз много харесвам тази чашосвещниковаза :)))))
    Браво, Нети!

    Поздрави,
    рару

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Благодаря Ви, че отделихте време да оставите своето мнение!

Популярни публикации от този блог

A birthday present

Handmade presents - done and sent!

Що е то "карета"?