Картичкофурийско ...

Ако обичате честичко да надничате в http://cardsaddicted.blogspot.com/ със сигурност това, което следва да напиша ви е познато. Първо, блогът навършва половин годинка благодарение на неуморните усилия на Деси/Ivolina и Марианка/Krissbal, както и на любовта към картичкоправенето на всички участващи в предизвикателствата. Да ни е честит! Да си пожелаем повече последователи и все така нарастващ интерес в България към това прекрасно хоби. Дамите списващи блога са подготвили ето тази чудесна наградка:
Ако едва сега го разбирате, но бихте искали да притежавате тези красиви цветни хартии, още не е късно да се включите, като напишете публикация в блога си и оставите коментар под тази публикация :), както мен.

Точно тук е мястото и момента да поканя всички, които обичат картичките и изкуствата , да се включат в поредното картичкофурийско предизвикателство поставено този път от мен :). Защо избрах точно тази тема, вече съм описала надълго и нашироко. Затова няма да се повтарям, само ще пусна още малко снимки на картичките, които направих по случай случката :). Очаквам проектите на всички ви с нетърпение!




















 ..........................................................
If you visit often http://cardsaddicted.blogspot.com you already know what I am about to write down. 
First of all, the blog has a half an year anniversary thanks to the tireless efforts of Desi/Ivolina and Mariana/Krissbal, and the love to cardmaking of all participants in the challenges. Let's wish for more followers and more growing interest in Bulgaria to this wonderful hobby. Desi and Mariana have prepared a blog candy in order to celebrate the event .
Right here is the place and time to invite all who love cards and arts to participate in the 27th cardsaddicted challenge posted by me this time :). I have already explained why I chose this topic. So I am not going to repeat that, I am only putting some more pictures of the cards I made on the occasion. I am looking forward to seeing all of your projects!

 

Коментари

  1. Нети, страхотно предизвикателство! Картичките ти вдъхновения са прелестни, а първата е и уникална!
    За наградата какво да кажа - супер, особено копченцата!

    ОтговорИзтриване
  2. Нети,мила,страхотна тема си избрала!Тя като за мен бе:)Заради рисуването,мисля,че каквото и да направя,ще отбележа участие.Това в кръга на шегата. Наистина страхотна тема и предполага голямо разнообразие...ехеее
    Не съм много на вълна картички напоследък,но ще се постарая да се включа.
    Цунки:*

    ОтговорИзтриване
  3. Офф,ма съм шматка,забравих да ти кажа,че "ръката" е много СИЛНА.Браво!А за оригами,хич нямаше да се сетя.Защото не мога да ги правя:D

    ОтговорИзтриване
  4. Привет, Нети!:)
    Твоят блог е един от любимите ми.
    Картичките ти са приказни и бих искала да споделя с теб наградата "Чудесен блог ".
    Поздрави:)

    ОтговорИзтриване
  5. Момичета, благодаря! Надявам се да се включите в предизвикателството!Миленка, наистина ти си най-улеснена в случая. Да почерпиш ;).
    А това с оригамите изненада и мен самата. И аз не съм много по тях и аз не знам как въобще ми хрумна.
    Диана, много мили думи. Благодаря за наградата!

    ОтговорИзтриване
  6. Страхотни картички.Тази с ръката направо ме омагьоса. Много нестандартно и супер добро. Браво

    ОтговорИзтриване
  7. Лелеее Нетииии,
    както казах и при Картичкофуриите,
    думи нямам за тази твоя идея.
    Заобичах я, заобичах това кардс енд артс. Невероятно умна и много творческа.
    Аз няма да успея, зашото лятото ми започва утре, но на есен с песен ше се върна,
    Респект към теб Нети!

    ОтговорИзтриване
  8. толкова идеи ми нахлуха в главата, че и аз забравих да те поздравя за Ръката. Много професионално, много, много! Най-трудното за артистите е да направят ръка, а твоята наистина е изумителна. Идеята на картичката също.
    Бих искала да имам нещо такова, много много въздействащ проект!

    ОтговорИзтриване
  9. Нети ,предизвикателството е страхотно,а твоите картички са много хубави!Картичката с ръката е уникална и толкова добре изпипана-чудна,чудна

    ОтговорИзтриване
  10. Хайде, нямам търпение да се включите и да видя и вашите предложения по темата!
    Ле, специални благодарности - знаех, че ще оцениш идеята. Жалко, че няма да можеш да се включиш сега. Приятна почивка!

    ОтговорИзтриване
  11. Аз така и не успях да те поздравя навреме за чудното предизвикателство, затова сега с доста голямо закъснение ще го направя. Страхотно е като замисъл, а като визуализация с твоите творби е приказно! Нямам какво да кажа и за копченцата и цветенцата ти, по-точно много мога да кажа, но то ще е слабо да изрази моето удивление всеки път като видя твои нещица от този материал - та, с две думи - искам ги, ама много ги искам :))) Но едва ли ще успея да се включа в предизвикателството, за което ужасно много съжалявам, защото тази ми седмица е нещо много претоварена откъм задачки ... Е, живот и здраве - следващия път ;)
    Още веднъж - Поздравления!

    ОтговорИзтриване
  12. Нети, страхотна си. Толкова са красиви нещата които правиш.
    Поздравления за идеята на предизвикателството. Страхотни картички си подготвила. Ръката е много хубава и интересна като замисъл.
    Честито за наградата от Картичкофуриите!

    ОтговорИзтриване
  13. Светле, Рени, благодаря ви!
    Светле, ще липсваш в това предизвикателство, но, естествено, разбирам те :).

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Благодаря Ви, че отделихте време да оставите своето мнение!

Популярни публикации от този блог

A birthday present

Handmade presents - done and sent!

Що е то "карета"?