Гривна

Неотдавна ви показвах гривни от този тип. Всъщност, именно те провокираха поръчката на една дама за подаръка на друга. Доста се притеснявам дали ще се хареса, тъй като незнам нищо за получателката, освен, че е директорка на детска градина. Това, което пожелаха да направя е, същата гривна, но в синьо и зелено, както и кутийка с картичка в допълнение.
Ето какво се получи :
....................................................................
I showed you bracelets like this one not long time ago. Actually, it was them that inspired a lady to ask me to make a similar one for the birthday present of her boss. I am quite worried because I do not know anything about the recipient except she is principal of a kindergarten. I was asked to do the same bracelet but in blue and green instead, a card and a box in addition.
Here they are:







Коментари

  1. чУДЕСНА е Нети,ще се хареса сигурна съм

    ОтговорИзтриване
  2. Красива е! Директорката ще я хареса! Хубав ден:)))

    ОтговорИзтриване
  3. Аз съм възхитена - прекрасни гривна!
    Кутийката с картичка е чудесно допълнение към подаръка!

    ОтговорИзтриване
  4. Мило другарче,
    отново доказа,че се справяш отлично с поставеното предизвикателство!

    ОтговорИзтриване
  5. Такъв подарък всеки би харесал!!! Суперска гривна!
    Страхотни са също картичката, кутийката, много хубави цветове!

    ОтговорИзтриване
  6. Лично на мене страшно ми харесва , и гривната и кутийката и картичката ! Страхотни са !!!

    ОтговорИзтриване
  7. Ето една щастливка, дето ще сложи тази красота на ръката си!Страхотна гривна! Както и другите две! Поздравления, талантливо момиче!

    ОтговорИзтриване
  8. Нети, наистина са много красиви. Ако аз бях получателката щях да съм 1. впечатлена, 2. щастлива, че съм притежателка на тези бижута и 3. щях да си купя тоалет в подходяща цветова гама.

    ОтговорИзтриване
  9. Благодаря ви! Силно се надявам и получателката да мисли като вас :).
    Rumilina, добре дошла!

    ОтговорИзтриване
  10. Уау, изключителна е! Как успяваш да се разделиш с нещо толкова красиво?
    Картичката и кутийката са съвършено допълнение към гривната. Прекрасна работа, Нети! Много, много ми харесва комбинацията.

    ОтговорИзтриване
  11. Мила моя Нети, гривната и картичката са невероятни! Мога ли да предположа, че зеленото и жълтото са ти любими цветове? Копченцата и нещицата, които получих от теб са невероятни и придадоха много по-завършен вид на моите картички, за което изключително много ти благодаря! Поздрави от Сливен и една твоя почитателка! :)

    ОтговорИзтриване
  12. Теди, Мони, Нели, благодаря! Ако трябва да съм честна в началото, когато проектчетата ми бяха по-малко и по-нарядко, наистина ми се струваше трудно да се разделя с тях. Сега, обаче, истински се вълнувам, когато намерят истинския си собственик. Особено що се отнася до бижутата - обичам да ги правя, но в ежедневието си рядко нося, главно заради металните елементчета, които кожата ми не понася :(.

    ОтговорИзтриване
  13. Нети, гривната е прелестна. Кутийката пък е очарователна.

    ОтговорИзтриване
  14. Мисля, че много ще се хареса, защото е уникално красива и просто няма как жената да не остане очарована!

    ОтговорИзтриване
  15. Много е красива гривната. Със сигурност са я харесали :))))

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Благодаря Ви, че отделихте време да оставите своето мнение!

Популярни публикации от този блог

A birthday present

Handmade presents - done and sent!

Що е то "карета"?