Рокля 2

Имах друго намерение за текста към тази публикация, а е твърде възможно и да го осъществя. Но благодарение на поста на Теди, ще започна иначе.
В последно време на работното ми местенце цари невъобразим хаос - листи, тетрадки, картони, глина...мога да бъда изключително разхвърляна!  Но обичам реда, дотолкова, че не мога да се концентрирам върху нищо смислено, ако наоколо нещо не ми е вред. Дори да сътворявам безумен безпорядък в процеса на работа, когато започвам, обичам, всичко да е изрядно и прилежно подредено - по категории, цветове и т. н.
Подреждах си работната масичка заедно с всички материали и инструменти около седмица :)И както Теди пише ," толкова приветливо и уютничко ми стана, че чак ми се доправи 
картичка", само дето на мен ми липсваше идея. Четири или пет пъти сядах с различни намерения - коледна, за рожден ден, вадих хартии и пак ги прибирах. И точно когато бях на път да се откажа, си спомних планове правени преди време. 
Тук ще отворя скоба, за да хвърля светлина върху странния си характер :), че наумя ли си нещо, винаги гледам да го осъществя. Лошото е, че идеите понякога са повече отколкото времето ми позволява да реализирам, така че някои от тях се случват след месеци...
Ето така стана и с роклите. Откакто направих първата, съм решила да направя серия такива картички. Имах надежди, че ще успея поне за прекрасното предизвикателство на Деси - Cherchez la femme , но уви, не успях :(. Затова пък сега вече първата е налице.



..............................................................................................


I had other ideas for the text of this post and I might actually realize them. But thanks to the post of Tedy I'll start differently than intended.
Recently my working place is a mess. But I like order so much that I can not concentrate on doing anything important unless everything around me is in it's right place.
Anyway, I was putting my materials and instruments in order for a whole week and as Tedy writes "I felt like making a card". Only I had no idea what kind of a card to make.  I was almost giving up when I remembered some plans I made long time ago.
It's too bad I have so many plans and so little time to realize all of them. Yet, I never forget :).  This is exactly what happened with "the dresses idea". Ever since I made the first one I was planning  a series of "dress cards". I was hoping to succeed for Desi's challenge - Cherchez la femme, but I didn't make it. Well, here it is the first one now.

Коментари

  1. Много са хубави- и картичката, и роклята! Добре, че си останала вярна на себе си, струвало си е картичката да види бял свят :)

    ОтговорИзтриване
  2. Страхотна е ,Нети! Очаквам и следващите. :)

    ОтговорИзтриване
  3. Много мечтателна картичка....размечтах се.Много близка я почувствах...тези дни прибрах официалните тоалети, които напоследък се налагаше да обличам...и твоята арт картичка, направо ми донесе едно особено и мило чувство, парфюмено дори...
    направо се размечтах...и от поста ти...мога само да мечтая за подредено работно местенце..!
    Нети, прекрасни неща правиш, умееш и имаш усет!

    ОтговорИзтриване
  4. Нети, страхотен пост.....на Теди също...Възхищавам се от уменията ти като цяло, това което излиза изпод ръцете ти е неповторимо и уникално! Тази картичка също...- идея, замисъл, изпълнение - всичко на ниво...! Моите адмирации! А така също и за всички останали неща, които съм пропуснала да видя и сега видях....разходих се продължиииително из блога ти! "Пропуснала" точно поради причината, която изтъкваш и ти - времето. Много пъти се шегувам, че един 48 часов ден би ме поустроил малко поне...Ама - на - не става! Така, че ако това те успокоява....не само на теб не достига.
    Още веднъж поздравления за цябото ти торчество!
    Прегръщам те силно!

    ОтговорИзтриване
  5. Само мога да кажа-възхитена съм.Много красиви изпълнения.

    ОтговорИзтриване
  6. Малко се чувствам като лишена от въображение като не мога да измисля друга дума, но тази картичка е толкова уютна и тя :). Като едно много лично и спокойно женско местенце. Много ми допадат, освен цветовете, и това как параванът изглежда старинен, с напукана боя. А за роклята какво да кажа- прекрасна е! И как иначе- щом ти си я рисувала :).

    ОтговорИзтриване
  7. уникална е Нети,всичко изпипано-страхотна!

    ОтговорИзтриване
  8. Страхотна е,Нети!И като идея,и като реализация.Аз имам въпросче:Това,на което е закачена(параван,нали?)),от какво е ,че така добре имитира поолющена бяла боя?Много ефектно и стращно ми хареса.

    А десенът на роклята е точно като модата от 70-те,много готино:)
    Плюс олющения (както го окачествих:)) параван-РЕТРО,много ме радва:))

    ОтговорИзтриване
  9. Благодаря, момичета!
    Миленка, точно така, това е параван. За олющените му крила съм използвала съм една от хартийките на Basic grey - Granola.

    ОтговорИзтриване
  10. Нети мила тази картичка е вече сред любимите ми:)))Рокличката е страхотна:)))Нямам търпение да видя и останалите и разбира се скоро да се похваля,че и аз съм си подредила работният кът(хихихихи)Така де като сме започнали да го направим дружно всички:)))

    Хубав,слънчев и креативен ден от мен:)))

    ОтговорИзтриване
  11. Идея и изпълнение-перфектни!Поздравления и от мен,всичко друго е казано!

    ОтговорИзтриване
  12. Невероятна е! Очаквам с нетърпение следващите! Поздрави и адмирации!

    ОтговорИзтриване
  13. Дааа,много е хубавка,а рокличката прекрасна,ех.....защо няма и по магазините такива!!!!

    ОтговорИзтриване
  14. Прекрасна картичка си сътворила а идеята за цяла серия е мноооого добра :) ще чакам с нетърпение ревюто от роклички :)

    ОтговорИзтриване
  15. Благодаря на всички!
    Лина, добре дошла! Радвам се да те "видя" тук :).

    ОтговорИзтриване
  16. Прелестна е, много красива, страхтона идея, Нети.
    Очарована съм.

    Изпращам ти много усмивки :)

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Благодаря Ви, че отделихте време да оставите своето мнение!

Популярни публикации от този блог

A birthday present

Handmade presents - done and sent!

Що е то "карета"?