Handmade presents


В началото на годината се включих в играта "Предай нататък". Всъщност, не знам доколко може да се нарече игра,  но в общи линии, ако не сте последвали линка и не сте чували, най-общо казано, това е обмен на подаръци.
Моите пет са почти готови. Остават ми, всъщност, само опаковките, но тъй като за мен те са си съществена част от всеки подарък, затова получателите им ще почакат още мъничко. Междувременно се надявам да получа в пощата си ( v_e_nn_y@abv.bg ) адресчетата на следните дами :
5. ?

Както забелязвате човекът под номер пет все още не е известен, или поне не беше доскоро. Това е така, защото записалите се за подарък от мен бяха само четирима. 
Аз, обаче, още в началото си бях решила, че дори само един да се запише, аз ще намеря на кого и ще подаря пет подаръка при всички случаи. Удобен момент да си избера пети човек беше, предизвкателството, което поставих през лятото в картичкофурийския блог. 
Всички, които участваха, показаха толкова красиви картички, че не можах да не отлича някои от тях. Да припомним :


Още тогава ми хрумна петият подарък да бъде за една от тях, но само съобщих, че ще последва някаква изненада. 
И за да не губим време в празни приказки :
По реда, в който са записани ( отново на случаен принцип), това е Ирена. Рени, ще очаквам и твоя адрес.

Коментари

  1. В момента съм с огромна усмивка на лицето :)
    Нети, какво да ти кажа, освен че изключително много ти се възхищавам и за мен ще бъде огромна чест да получа нещо от теб.
    Прегръщам те ама много силно :)

    ОтговорИзтриване
  2. ех, жалко че не съм знаела да се осмеля, да пиша пета, помня преди време, че броих колко са коментарите и преброих 5, но...толкова и мога да броя....язък!:))))

    междудругото, албумчето е прекрасно и изобщо всичко, което показваш.

    ОтговорИзтриване
  3. Рени, дано оправдая радостта ти! Надявам се, че ще харесаш подаръчето си!
    Ех, Ле, много съжалявам, че така се е получило :(.
    Благодаря за милите думи!

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Благодаря Ви, че отделихте време да оставите своето мнение!

Популярни публикации от този блог

A birthday present

Handmade presents - done and sent!

Що е то "карета"?