Подарък в синьо и черно 1

Явно тази цветова комбинация е много предпочитана, защото в последно време ми се наложи да направя няколко бижута в тези цветове, но по ред причини няма да ги публикувам наведнъж.
Това бижу, конкретно, е подаръкът, който направих за едно много слънчево момиче.  
Няма много за разказване. Бижуто е отново от полимерна глина и за визията му се ръководех главно от стила на получателката му. 
..........................................................................................
It seems to me that jewellery in this colour combination are quite desired. At least I can say that by my personal experience during the past few weeks.
This is a necklace I made for a girl who is a real sunshine :). I made it out of polymer clay ( as usual :) and the way it looks is according her style.




Коментари

  1. Нети мила прелестно бижу:)))Кутийката и цветето по нищо не отстъпват и са толкова хубави:))Поздравления:))))(Признавам си малко завиждам на притежателката им - добронамерено разбира се:))))

    ОтговорИзтриване
  2. Оооо, да, тази комбинация и на мен много ми допада. Мисля, че и по-рано съм го споменавала за една гривна и медальон в същите цветове. Перфектно е съчетанието. Камъчетата тук са се получило много интересно.
    И розата на кутийката много ми харесва!

    ОтговорИзтриване
  3. Много е стилно бижуто, а цветовата комбинация е повече от стилна.

    ОтговорИзтриване
  4. Бижуто е прекрасно,а кутията го допълва идеално.Много ми харесват и двете.На мен лично ми навяват лека носталгия по лятото и морето,предполагам,че момичето за когото са е много слънчево. ;)

    ОтговорИзтриване
  5. Нети, много стилен и красив подарък! Бижуто прилича сякаш е изработено с тюркоази много красива комбинация от цветове :) може би за това толкова е предпочитана. Кутийката е страхотна и цветето е невероятно!

    ОтговорИзтриване
  6. Нети, разкошен подарък! Цветовете са наистина прекрасни! Опаковката и тя самата е бижу :). Очарователни!
    Аз явно съм пропуснала някои твои публикации- разчитам основно на ФБ да ме държи в течение за твоите последни творби, а той ми показа само копченцата :).
    Прекрасни подаръчета си направила! И всичко е изработено от теб!

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Благодаря Ви, че отделихте време да оставите своето мнение!

Популярни публикации от този блог

A birthday present

Handmade presents - done and sent!

Що е то "карета"?