Handmade presents - done and sent!

Много трудна ми се стори направата на тези подаръци! И не самия процес на изпълнение, но изборът. Какви да бъдат? 
Обичам, когато правя подарък, той да е не просто красив, но да е личен, да има нещо в него, което да докосне човека получател. Как, обаче, да направя пет сходни подаръка за пет съвършено различни дами, които практически не познавам? 
Времето минаваше сезоните се сменяха, с тях и вариантите, докато не стана ясно, че подаръците ще са зимни, защото годината срок бавно се изнизваше, а всичко започна през миналата зима :). И тъй като аз свързвам зимата само с един вид подаръци - коледните :), реших, че ще направя на момичетата именно такива. И ако подаръчетата вече пътуват към тях, а до Коледа има още време, то е само защото се надявам, че ще намерят място в домовете им и празничната атмосфера там :).
Но стига приказки, вижте какво се получи!
..........................................................................................
It was very hard for me to make these presents! It's not the making itself but the deciding what exactly to make is what tortured me.
I like when I make a gift to someone it to be not only beautiful and nice but also very personal - with something that can touch the soul :) of the receiver. However, it's really hard to make five similar presents to five ladies you never met in your life.
While time was passing the ideas were changing too when finally winter came and it became clear that this is my last chance to make the gifts. The dead line was so close. And what else to make in December if not a Christmas present. So I did. I hope the girls will like the ornaments :)!
Well, take a look at them!






И опаковчиците, също направени от мен :) :




Картичките:







Коментари

  1. Красиво,стилно,както винаги и много коледно!
    Браво, Нети, получателите ще бъдат очаровани!Хубав ден!

    ОтговорИзтриване
  2. Лелеле, ахкам:) Ти си фея!
    Първо, играчките са уникално красиви, много оригинални и перфектно изработени. Поздравления!
    После разгледах в детайли и всяка картичка.Изключително.Много коледни, носят индивидуално и в същото време традиционно усещане за уют.
    И накрая - торбичките:)Всичко е прекрасно.
    И не на последно място - адмирации за жеста!

    ОтговорИзтриване
  3. и това, като всичко, което правиш отново ме удиви!

    ОтговорИзтриване
  4. Нети, влоила си толкова много време и любов в тях. Много ми харесват. От какъв материал направи самите подаръци?

    ОтговорИзтриване
  5. без думи съм,играчките са уникални

    ОтговорИзтриване
  6. Благодаря, момичета! Дано и получателките ги харесат :).
    А материалът, както винаги, е полимерна глина :).

    ОтговорИзтриване
  7. Браво, Нети! Прекрасни подаръци от полимерна глина в уникални торбички! А картичките са разкош! Много Коледно настроение има в тях!

    ОтговорИзтриване
  8. Блазе на получателите на тези подаръци. :) Уникални украшения, прекрасни картички и торбички!
    Картичката със захарното бастунче е много,много сладка!

    ОтговорИзтриване
  9. Нети, големи красоти си натворила. Всичко е така майсторски изпипано. Много ми харесват и всяко по отделно и всичките заедно.

    ОтговорИзтриване
  10. Нети, играчките ти са УНИКАЛНИ! В добавка с прекрасните картички и симпатични торбички, може единствено да завиждаме на получателките им :)

    ОтговорИзтриване
  11. Нети, тази красота ми спря дъха! Перфектно, от където и да го погледнеш! Благородно завиждам на получателките! Браво, мила!

    ОтговорИзтриване
  12. 13 коментар от мен-много е хубаво да получиш подарък***

    ОтговорИзтриване
  13. приглашаю на конфету! http://marta-art.blogspot.com/

    ОтговорИзтриване
  14. Оле, с цялата суматоха около мен съвсем бях изключила за това .... Нетиии, ако знаеш колко се радвам, че аз съм една от получателките на тези невероятни комплектчета ... И добре, че беше публикацията ти да ми припомни, иначе имаше да си престоява пакетчето седмици в пощата ...
    Всяка една от играчките е страхотна, всяка една от картичките е страхотна, а торбичките - така, така коледни ...
    Огромно благодаря! за труда и желанието, които си вложила при избора и направата на тези чудни коледни подаръци! Обичам Коледата, много я обичам, затова и твоят подарък ще ми е още по-ценен, да не говорим, че е направен от ръцете на една прекрасна талантлива фея!

    ОтговорИзтриване
  15. Светле, много се надявам наистина да ти харесват! А иначе изненадките не свършват до тук :).

    ОтговорИзтриване
  16. Ти си феята на Коледните подаръци! Невероятно оригинални и тооолкова Коледни :-) Прекрасни !

    ОтговорИзтриване
  17. Нети, изключително благодаря, за това че и аз съм една от късметлийките, които ще получат някоя от тези красоти, направени от талантливите ти ръце.
    Живот и здраве в понеделник ще гледам да отида до пощата, за да си взема подаръчето.
    Прегръдки :)

    ОтговорИзтриване
  18. Лина, благодаря ти!
    Рени, мисля, че ти поне можеш да си разпознаеш част от подаръка ;). Дано ти харесва!

    ОтговорИзтриване
  19. WOW играчките са невероятни, направо ахнах като ги видях! Прелестни! Картичките също много ретро (от къде са билетите? :). Всичко е прекрасно, сигурна съм че получателите са изключително щастливи. :)

    ОтговорИзтриване
  20. О, много - много красоты!
    Все замечательное!

    ОтговорИзтриване
  21. Ооо, Нети, чудесни подаръци! Перфектна работа! Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  22. Невероятно са хубави, Нети! Момичетата са истински щастливки, а ти си толкова сръчна снежанка ;) Хихи, сигурна съм, че сега всеки неуспял да се запише в онази игра съжалява горко ;)

    ОтговорИзтриване
  23. Благодаря ви!
    О, Нана, обезателно ще кажа за билетите. Просто този пост щеше да стане безконечен :). Очаквай в следващия ;).

    ОтговорИзтриване
  24. Чудесни,изпълнени с вълшебство и магия,невероятни са!!!!!Много много са Коледни и хубави!!!!!

    ОтговорИзтриване
  25. :).........прекрасни творения..........комплименти ........!!!!!!!!!!!!! :)

    ОтговорИзтриване
  26. Да, на мен ми беше най-лесно да разбера, коя играчка си ми направила :)
    Скъпа, Нети, днес успях да си взема подаръчетата ти от пощата :)
    Днешния ден не беше страхотен, но често си поглеждах към красотите, които ми изпрати и веднага ми ставаше по ведро.
    Благодаря ти сърдечно!
    Прегръщам те силно :)

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Благодаря Ви, че отделихте време да оставите своето мнение!

Популярни публикации от този блог

A birthday present

Що е то "карета"?