A notebook

Струва ми се, че само аз не съм показвала тефтер. Но пък наскоро по блоговете, които следя имах възможност да разгледам толкова много и всички невероятно красиви, че не устоях на изкушението и аз да направя един. Освен това имах и повод - подарък за колежка ( макар и не моя) и тефтерът ми се стори добро решение. 


Снимките ми както винаги са гадни и не разкриват всички прелести :) - в случая съм "глазирала"     всички тъмнокафяви листенца по хартията и имат глоси ефект, но, уви, вие няма да го видите :(.

.............................................................................................
It seems to me that it's me only that haven't shown a notebook yet. However, in the past few weeks I had the chance to see a lot beautiful ones in the blogs I follow so I was tempted to make one. Besides I had to make a present fo a collegue ( though not of mines) so I decided a notebook is a suitable gift.
The picture, unfortunately, is not good enough and you will not be able to see the glossy effect I made on every brown detail of the designer's paper :(. 

Коментари

  1. Нети, страхотен комплект си спретнала. Всичко е изпипано и на мястото си. Много ми харесва.

    ОтговорИзтриване
  2. Нети, сега вече след като и ти показа тефтер останах само аз :).
    Много стилен комплект!

    ОтговорИзтриване
  3. Станал е невероятен!!! Цветовата комбинация е страшно стилна и ми е любима!

    ОтговорИзтриване
  4. Страхотен е комплектът, Нети! А цветовата комбинация, в която си го решила, така много да ми харесва!!

    ОтговорИзтриване
  5. Нети чуден комплект:)))Честит нов облик на блога и още много такива идеи:))

    ОтговорИзтриване
  6. Много красив комплект си изработила!

    ОтговорИзтриване
  7. Нети, много красив и практичен подарък. :) И аз не съм показвала тефтер. От коледни картички не остава време за други неща да изпробвам. :)

    ОтговорИзтриване
  8. Много хубав комплект, Нети!!! Кафяво и синьо е страхотна комбинация!
    Честит нов облик на блога!

    ОтговорИзтриване
  9. Благодаря, момичета!
    Цветовата комбинация се наложи сама - това са двата любими цвята на получателката :).

    ОтговорИзтриване
  10. Прелестни творения, както винаги :)

    ОтговорИзтриване
  11. Нети, страхотни са! Цветната комбинация и на мен ми е любима!

    ОтговорИзтриване
  12. и аз така многомного харесах - поздрави за твоя вкус и въображение, и сръщност и изобщо - ПОздрав!

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Благодаря Ви, че отделихте време да оставите своето мнение!

Популярни публикации от този блог

A birthday present

Handmade presents - done and sent!

Що е то "карета"?