"Синьо и черно" 2

Както бях споменала преди празниците, имах удоволствието да изработя няколко подаръчни комплекта в синьо и черно. В началото мислех да ги покажа по отделно, но тъй като не искам да ви отегча, ще събера двата непоказвани досега в една публикация. Правени са по поръчка на две различни дами за подаръци и ми се иска и оттук да им благодаря за доверието, което ми гласуваха, имайки предвид голямото разнообразие по магазините. За мен това означава много!
.................................................................................................
As I have mentioned before I was pleased to make several necklaces and bracelets in blue and black colour combination. In the beginning I ment to post them separately but as I don't want to bore you, I'll show the unshown ones together in this post. They were made for two ladies who wanted to make gifts to some relatives and friends and I want to thank them once again for the fact they chose me instead of some fancy shop. This means a lot to me!










Коментари

  1. Днес съм засипана с внимание.Благодаря.Също така и за всичко което се прави за мен.А най-вече искам да прагърна и целуна този, който ме държи в ръце и ме носи .Такова внимание...никога не съм била така ухажвана...

    ОтговорИзтриване
  2. Йееее!!!
    Наслада за окото в синьо и черно. Уникални са, Нети и много, ама много красиви.
    Поздравления за блестящия труд!

    ОтговорИзтриване
  3. Оооооо, сънувам ли, мечтая ли не знам, но това, което виждам е реализирана фантазия!
    Поздравления и лекинко завидях на дамата-притежател :)))

    ОтговорИзтриване
  4. Като се има впредвид, че точно това синьо ми е от най-любимите просто не мога да изразя възхищението си с една дума! Просто неверояни подаръци си направила!

    ОтговорИзтриване
  5. Разкошниии!рьзкошни!майстор си ти...

    ОтговорИзтриване
  6. Прекрасни са, Нети! Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  7. Толкова са сини, нежни, сини, красиви, сини, изпипани и сини :) А в добавка - черно става повече от неустоимо! Завиждам съвсем благородно :Р Усмихнат ден

    ОтговорИзтриване
  8. Страхотни са! Обожавам синьото! Станали са разкошни, особено пръвият. Много ми харесва и кутийката и картичката, които са в същите тонове, много стилен подарък!

    ОтговорИзтриване
  9. Толкова са писали другите, че моето включване ще е само добавка.
    Много са хубави.
    Тюркоазени скъпоценности! Прекрасни са.
    И снимките и новите ти тагове и изобщо всичко.
    Класа!
    Адмирации!

    ОтговорИзтриване
  10. Много готини неща си направила :-)

    ОтговорИзтриване
  11. Само една дума ще кажа - ВЕЛИКОЛЕПИЕ!

    ОтговорИзтриване
  12. Нети, как няма да ти гласуват доверие- те са просто съвършени! Взирам се в тях отново и отново- невероятни са!

    ОтговорИзтриване
  13. Уааау....Нети, голям талант си!!! Безумно много ми харесват бижутата ти, опаковката им....всичко е перфектно!!!
    Да си призная забравила съм да те добавя за следване и все се чудя защо пропускам такива интересни публикации и ги виждам чак след време, ето защо...
    И още нещо - преди да погледна зодията ти бях сигурна, че си зодия овен. Имам две приятелки овенки и ти все по нещо ми приличаше на тях(по духовитост, по креативност, по нещо навярно овенско, защото не разбирам аз от зодии)

    ОтговорИзтриване
  14. Теди, bhristova, благодаря ви!
    Нели, на теб също! Да ти кажа честно и аз не съм много по зодиите, но вероятно наистина има нещо общо между хората родени по едно и също време... Приемам думите ти за комплимент, въпреки че рядко някой се изказва добре за представителите на зодия овен :).

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Благодаря Ви, че отделихте време да оставите своето мнение!

Популярни публикации от този блог

A birthday present

Handmade presents - done and sent!

Що е то "карета"?