2010 in handmade presents

Здравейте!
Както знаете, планирах нещо друго за първата си публикация, но в последствие реших, че е хубаво да си направя някаква равносметка за изминалата 2010 г. в самото ѝ начало. Преди това, обаче, бих искала да ви пожелая прекрасна нова година! Нека тя ви донесе повече здраве, любов, щастие и сбъднати мечти!
 За себе си мога да кажа, че изминалата 2010 г. беше чудесна - изпълнена с положителни емоции и срещи с много интересни и прекрасни хора (както в реалния, така и във виртуалния свят :)). Едва ли е нужно да казвам, че за това спомогна много и блога ми, и най-вече - вие, които четете публикациите ми. 
Именно така - изпитвайки нужда да благодаря ( а не да се похваля) се роди и тази публикация. През изминалите 12 месеца имах щастието да получа прекрасни и невероятни ръчно изработени подаръци, сътворени от талантливите ръце на прекрасни дами. Една малка част от подаръците, пък, даде възможност и на мен да творя, представлявайки награди за неща, които аз съм сътворила. 

И така, благодаря на:
  •   Нана (4,15), че озари с красота началото на изминалата година, изпращайки ми прекрасна картичка и една не по-малко чудесна награда за участието ми във великолепно предизвикателство!
  • Светлето (2,3) за невероятно красивия handmade подарък, който толкова харесвам, че нямам смелост да разваля с недодялания си почерк, както и за разкошната картичка!
  • Ади (1), Вили (8) и Рони (7) за златните ръце, с които не само творят прекрасни неща, но и изтеглиха моето номерче :)!
  •  Нели (10), Румито (14), Ренито (17), Гери (18), Лина (13), Рали и Ем (12) за това, че направиха празниците ми по-пълни, по-светли и по- радостни!
  • Юлето (21), Елшите (12), Доника (16) ( както и всички гласували за творението ми, което включих в нейно предизвикателство) за това, че ме отличиха!
  •  Деси (6) и Марианка (6,11) за красивите хартии, които спечелих, както и за милата картичка, която ги придружаваше!
  •  Здравена (19, 20). Благодаря за доверието и търпението, както и за страхотната кошница и прекрасния венец :)!
  •  Ирина (9) за това, че се появи в живота ми и го оцвети, както и за разкошната картина!
  • Силвето(5) за милия и топъл жест - да посветиш творение на непознат - който ме стопли!
 Благодаря и на всички, които посещавате редовно или не чак толкова този блог, които оставяте коментари под публикациите ми или просто сте открили нещичко свое! 
Хубаво е да има за какво да благодариш и аз съм щастливка, че мога да го направя!
............................................................................

Hi!
As you know,  I  planned something else for his first post, but then I decided it was nice to take a glance at 2010. But before that, I would like to wish you all a wonderful new year! Let it bring you health, love, happiness and dreams come true!
  For myself I can say that 2010 was great - filled with positive emotions and meetings with many interesting and wonderful people 
(in both real and virtual world:)). It is hardly necessary to say that my blog helped a lot, and most of all  you who read my posts. 
It is 
the need to thank that made me write this post. Over the past 12 months I was fortunate to get wonderful and amazing handmade gifts created by the talented hands of wonderful ladies. A small portion of the gifts  allowed me to create things of my own, as they were rewards for some of my creations. But what’s important here is not my merit but the people who believed in my talent and appreciated it.

Take a look at these beautiful creations and please follow the links above to the blogs of their authors if you liked them.
I would like also to thank everyone who reads my posts regularly or by chance, who leave me comments or just find something nice here for themselves!

Коментари

  1. Честита Нова Година***
    2011 да е също така ползотворна***
    Много нови успехи ти пожелавам***

    ОтговорИзтриване
  2. Благодаря, Краси! Всичко най-хубаво и на теб! Бъди по-обичана, по-ценена и по-щастлива през новата година!

    ОтговорИзтриване
  3. Честита Нова Година, Нети! Честита да си и ти! Благодаря ти и аз, затова че ми даваш поводите да пиша коментари тук!

    ОтговорИзтриване
  4. Пожелавам ти прекрасна година изпълнена с много усмивки, прекрасни преживявания и сбъднати желания!

    ОтговорИзтриване
  5. Честита Нова Година, Нети!Нека тази година е по-добра от старата, изпълнена е повече усмивки и приятни емоции!:)

    ОтговорИзтриване
  6. Благодаря за пожеланията, момичета! Нека всички да преживеем една по-добра година в щастие и любов :)!

    ОтговорИзтриване
  7. Нека новата година бъде още по-успешна за теб от предходната!

    ОтговорИзтриване
  8. Честита нова година, Нети!
    Пожелавам ти новата да е още по-успешна за теб и по-усмихната. :))))

    радостина

    ОтговорИзтриване
  9. Честита нова година!
    Желая ти много красиви моменти, купища нови приятели, планини от здраве и щипка късмет, за да подправи всяко твое начинание!

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Благодаря Ви, че отделихте време да оставите своето мнение!

Популярни публикации от този блог

A birthday present

Handmade presents - done and sent!

Що е то "карета"?