Бебешко

Днес ви показвам един бебешки подарък. Подготвях се за направата му с месеци - нали знаете всеки крафтър ( имаме ли своя думичка, която така добре да описва заниманията ми?) се изкушава да направи торта от памперси или нещо такова. Не, че и аз не съм правила, но те станаха толкова популярни, че вече не ми се струваше толкова добра идея. Разбира се, разнообразието от бебешки стоки доста голямо, но аз ( тъй като обичам изненадите) нямаше как да попитам родителите, от какво имат нужда, а по този начин рискувах да купя нещо непотребно. Така неминуемо стигнахме до пликчето с пари. Много мразя безличността на жеста да подариш пари, така че задължително трябваше да персонализирам подаръка.
Този път се доверих на професионалист. Искам и оттук да благодаря на Cattt,  която се отзова веднага и сътвори играчка според всичките ми изисквания, при това играчка - красива, уникална и прекрасно изработена ( бях очарована да видя, че действително всичко е изпипано до най-малката подробност!).

























Картичката ще включа в КФП №48, което дойде тъкмо навреме, тъй като от два месеца изчаквах да посетим бебчето, за да публикувам подаръчето.
Искам специално да благодаря на Нана и да ѝ се извиня, че съм взаимствала нейна идея без да я попитам. През цялото време докато правех картичката знаех, че някъде съм виждала подобно надписче със знаменца и ми беше харесало изключително много. Чак след направата на картичката си спомних къде съм видяла първоизточникът и след кратко ровене в блога ѝ с ужас установих колко точно се е запечатал в съзнанието ми.
П.П. Използвала съм картинка за оцветяване, която се предлагаше съвсем свободно в един детски сайт. Тъй като не мога да си спомня кой от всички, които посещавам е, направо качвам картинката, за да я използвате и вие, ако сте я харесали.

...................................................................................................

Today I am showing you a baby gift. I was preparing for it for months and as every crafter I wanted to make something by myself like a diaper cake. Well, those became so popular so I thought they are no longer a good idea. Of course, the variety of baby goods is great, but I simply  couldnt ask the parents what they need (as I like making surprises), and thus there was a great chance to buy the baby something useless.So the decision of giving money instead of an item was inevitable. I hate how careless the gift of money looks like so it was necessary to personalize it. 
This time,
I trusted a professional. I’d like to thank Cattt, who responded immediately and created according to all my requirements a toy - a beautiful, unique and beautifully made (I was fascinated to see that actually everything is made perfectly to the smallest detail!).
I’d like to thank Nana and apologize for borrowing an idea of hers without getting permission. I remembered where I saw the original idea just after making the card and after a short digging in her blog I was horrified how much of it was sealed in my mind.

Коментари

  1. Нети, остави ме без думи/за кой ли път/! Прелест си сътворила, от всеки детайл блика обич! Нана, мисля, няма да ти се разсърди, защото поводът е вълшебен. Благодаря за печата и за красивата идея!

    ОтговорИзтриване
  2. Нети, страхотен подарък! Поздравления и на теб и на Cattt!
    И кукличката, и картичката, и кутийката са невероятно прелестни и сладурски!

    ОтговорИзтриване
  3. Нети, изключително сладурски подарък се е получил. Всичко е много красиво. Браво! Поздравления!
    Благодаря за печатчето:)))

    ОтговорИзтриване
  4. Много ми харесва и картичката, и играчката. А картинката е чудесна, много мило, че си решила да я споделиш :))

    ОтговорИзтриване
  5. Много сладък подарък! Поздравления на теб и на Cattt!

    ОтговорИзтриване
  6. Neti, smoga sladka kutiika i kuklichka, super podarak.
    A kartichkata e tolka zakachliva i svezha.

    ОтговорИзтриване
  7. Супер са - толкова свежи и весели!!

    ОтговорИзтриване
  8. Ех,Нети...защо не го публикува по-рано,за да почерпя идея от теб? :о)Аз днес бях на "погача" при бебето на мои братовчеди и понеже нямах такава идея поднесох торта от памперси(която скоро ще покажа),но твоя подарък ме грабна с цветовете и оригиналността си.Страхотен е.

    ОтговорИзтриване
  9. Нети всичко е страхотно:)))Браво на Catt за прекрасната играчка:)))))Кутийката и картичката са прелестни:)))Поздравления:))

    ОтговорИзтриване
  10. Нети, наистина от картичката и кутийката ти блика много обич! Картинката, която си ползвала е много сладурска, а детайла с флагчетата грабна и мен :)
    Благодаря ти, че ми се довери за куклата!

    ОтговорИзтриване
  11. Нети, поздравления на двете ви с Catt за прекрасния подарък.Страхотни цветове, различни от така тривиалните синьо и розово.
    Пожелавам ти успех в предизвикателството!

    ОтговорИзтриване
  12. Нети, страхотен подарък си подготвила! Картичката и кутийката са толкова милички. Благодаря ти за картинката! Catt е направила много сладка кукличка. :)

    ОтговорИзтриване
  13. Нети, направила си подарък, на който само да се наслаждава човек - и Вили, и те сте се справили повече от успешно! Куклата-пеперудка е невероятна - вече го казах и на Вили! А пък твоята картичка и кутийката ...невероятни ....Лика прилика с кукличката! Тези обущенца се прелестни, обичам този вид обувчици - и в моите любими цветове...
    Всичко е чудно красиво!
    Поздравления!
    И аз благодаря за картинката!

    ОтговорИзтриване
  14. Нети, чудесно си се справила - с усет и мисъл за всеки детайл. Впечатлена съм отново и от теб, и от Catt!

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Благодаря Ви, че отделихте време да оставите своето мнение!

Популярни публикации от този блог

A birthday present

Handmade presents - done and sent!

Що е то "карета"?