CCh# 48 - All things new

Време е през новата година да творим с нови сили нови неща, а ако към тях прибавим и нови материали, значи сме готови за първото щуро предизвикателство за тази година :) - "All things new" или "Всичко ново" ( добре, че ви го преведох :D, нали?)
Моето предложение са календарчета, каквито подарих на роднини и приятели. Нямам никакви претенции за небивала оригиналност, особено след нечии други далеч по-блестящи изпълнения. Но първо, смятам, че са наистина практичен подарък. Второ, те са нещо ново за мен и в комбинация с чисто новите ми хартийки, паснаха на предизвикателството идеално :).



























Надявам се, че ще се включите ( все пак, ако не друго, винаги е приятно да се похвалиш с новите си покупки :)). A  наградата тази седмица е предоставена от Хобисимо.
А в случай, че сте закъснели да честитите новата година на някого и нямате подарък, или пък решите да направите календар за себе си, може да използвате ето този темплейт с имената на месеците и седмиците на български език :
.........................................................................................................

It’s time in the beginning of the New Year to create with new strength new things, and if we use new materials, then we are ready for the first crazy challenge for this year :) - "All things new".

My suggestion is some calendars I gave to relatives and friends for the newly come 2011. I have to admit I’ve seen far more brilliant performances than my own. But what’s important here is, first of all, they make nice and really practical gifts. Second, I make such a thing for the first time which together  with my brand new  paperfitthe challenge theme perfectly:).

I hope you will join us at The Crazy Challenge (after all, it’s always pleasant to boast about your new purchases:)). And the prize this week is provided by Hobbisimo.



Коментари

  1. Не зная коя е по-хубава.Зная само че исках да отделя отношенията с милото от тези с работата.Че в работата може и да се смея но то е от колегиалност, докато с милото е искрено и с чувство ,без лицемерие.Дано съм разбрана правилно

    ОтговорИзтриване
  2. Нети прекрасни са! Страхотно начало на новата година! Влюбена съм във всеки един от твоите календари :-)

    ОтговорИзтриване
  3. Прекрасни календари,Нети! Голямо благодаря за темплейта! Бях си купила готови, но свършиха и тъкмо се чудех как да си направя, че за моето бюро не остана. :)

    ОтговорИзтриване
  4. Нети,календарите са страхотни ,благодаря ти и за темплейта,тъкмо се чудих от къде да си намеря

    ОтговорИзтриване
  5. Благодаря, момичета! Радвам се, че съм била полезна :).

    ОтговорИзтриване
  6. Нети, много са нежни! Това наистина е страхотен подарък :) Макар всичките да са ми харесват, някакси най-най- ме заплени това червеничкото с пиленцето. :) Разкошно е!

    ОтговорИзтриване
  7. Очарователни са календарите! Има светлина в тях!
    За много години, Нети! Много здраве, любов и топлина!

    ОтговорИзтриване
  8. За много години, Лара, Гери! Бъдете все така прекрасни, креативни и топлещи сърцата на останалите ( включително и моето :))!

    ОтговорИзтриване
  9. Как да си хареса човек една, като всичките са толкова хубави! Не мога да си избера фаворит XD
    Честита нова 2011! Да е пълна с радост и късмет, и още много подобни красоти!

    ОтговорИзтриване
  10. Страхотни са календарите, и толкова разнообразни.
    Да ти кажа, че може идейка да си открадна, както и да се възползвам от темплейта, за което разбира се благодаря, че и аз трябва да правя. Аз по-скромно, само един:)

    ОтговорИзтриване
  11. Нети, недей да скромничиш. Макар в по-раличен стил от този на Нана, твоите календари също не отстъпват по красота и оригиналност.
    На мен червения с пиленцата също ми е любим :-)

    ОтговорИзтриване
  12. Аз още като ги видях във Фейсбук много ги харесах! Страхотни са! Свежи и весели! Дори аз, която мразя календари за бюро, защото те винаги са толкова скучни и банални, бих си сложила едно такова с радост! Наистина чудесни подаръци за новата година!

    ОтговорИзтриване
  13. Благодаря ви!
    Нина, и аз ти желая всичко най-хубаво, както и повече публикации през новата година ;).
    Миленка, ще се радвам да видя крайния резултат :).
    Lionelsa, изобщо не скромнича - щом съм ги изложила, значи си ми харесват :). Но тези на Нана наистина са страхотни и ми бяха голямо вдъхновение!
    Ем, точно това беше една от причините да ги направя - повечето настолни календари са ужасни - рекламни с некрасиви изображения или стандартните снимки на котенца и цветенца ( не че не се умилявам от последните две!:)).

    ОтговорИзтриване
  14. Страхотни са календарите!!! И аз ще направя един за подарък! упер идея и прекрасна изработка!

    ОтговорИзтриване
  15. Чудесни са, особено вориантите в червено!

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Благодаря Ви, че отделихте време да оставите своето мнение!

Популярни публикации от този блог

A birthday present

Handmade presents - done and sent!

Що е то "карета"?