Cupcakes card

Преди време си бях запазила това дигитално печатче, което се предлага свободно ето тук, но съвсем бях забравила за това. Спомних си, когато видях предизвикателството на Деси и ето какво се получи.
Ще включа картичката и в играта на Arty - Mark - "Сърчице", тъй като съм използвала едно от моите копчета сърца.
......................................................................................................
 Some time ago I came upon this digital image here but I have completely forgotten about it. I remembered having it when I saw Desi's challenge and here's the result .



Коментари

  1. Благодаря.Красива и нежна...Но не съм по нежните създания.Предпочитанията ми сас съвсем традиционни

    ОтговорИзтриване
  2. Ууу Розовко... :) Чудна е картичката, в прекрасното пленително розово :)

    ОтговорИзтриване
  3. Много пухкаво и захаросано!А копченцето е уникално.Благодаря ти Нети ,че се вклюячи в играта така сладко и красиво.

    ОтговорИзтриване
  4. Картичките, свързани с храна са нещо непостижимо за мен- нищо не ми ражда главата-но ти си се справила чудесно! И копченцето е красавец :)
    Успех в предизвикателството!

    ОтговорИзтриване
  5. прекрасна е Нети,като жилирано бонбонче отгоре покрито със захар-чудна

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Благодаря Ви, че отделихте време да оставите своето мнение!

Популярни публикации от този блог

A birthday present

Handmade presents - done and sent!

Що е то "карета"?