Pay it forward



Да, знам, че ви е писнало от тези публикации. Но пък това е и идеята - възможно най- много хора да участват, да дарят и, съответно, да получат малко радост.

Както може би знаете, аз не за първи път се включвам. Миналата година бях изкушена от Светлето. Ето това е прекрасното подаръче,  което получих от нея ( а ето тук можете да видите, тези които аз направих) :

Вече писах колко трудно избрах какво да измайсторя за записалите се момичета и по тази причина, когато видях надигащата се вълна от предай-нататък-публикациите, реших, че тази година може би не трябва да участвам. Но когато Гери, заяви, че ще участва, се почуствах отново изкушена и не устоях :), а и все пак не мисля, че има нещо по-приятно от това да зарадваш някого ( което се надявам, че ще успея да постигна с подаръците си).
Чувствайте се поканени да се присъедините!
А ето и правилата още веднъж :
Аз подарявам (до края на 2011 г.) по един ръчноизработен от мен подарък на първите пет човека записали се чрез коментар под тази публикация . Всеки от тях на свой ред пише подобна на моята публикация, изработва и подарява пет подаръка ( отново до края на годината).

П.П. О, и филма...гледайте го!


Коментари

  1. Пу, първа :)
    Много ще се радвам на нещо направено от теб! :)

    ОтговорИзтриване
  2. Еее, добре, признавам си и аз се изкуших:)
    Ще се радвам да се включа в играта, а още повече ще се радвам на подарък от теб.
    Харесвам много нещата, които правиш.
    :)

    ОтговорИзтриване
  3. Е,неее...не мога да не се включа!И понеже вече взех участие и май ставам направо алчна,ще трябва да увелича броя на хората на които да пращам аз. :о)))

    ОтговорИзтриване
  4. Успях почти в последния момент! Брой и мен сред фенките си:)

    ОтговорИзтриване
  5. изпуснах!
    ох, аз на много места се записах (и признавам отлагам своята такава публикация), но при теб не успях. Нищо, де! Важното е, че тази година всички ще предават нататък!

    ОтговорИзтриване
  6. Еха, много сте бързи!
    Ле, записвам и теб - кой е казал, че не мога да подаря повече от пет подаръка :).

    ОтговорИзтриване
  7. Ха! И аз съм от изпусналите, но пък иначе удоволствие беше за мен да надникна отново при теб и за видя неща, коти не са за изпускане никак ...страхотните ти коледни подаръци! Нети , страхотни неща си направила - чудни подаръчета и картички, всичко видяно при теб свързвам с вълшебство....Поздравбения!
    А и от Светлето подаръка е страхотен! Надявам се, занапрез времето да работи за мен, за да нямам други такива пропуски при теб...

    ОтговорИзтриване
  8. И аз си признавам, че много искам нещо от Нети, тези приказни неща, които видях могат да влудят всекиго!

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Благодаря Ви, че отделихте време да оставите своето мнение!

Популярни публикации от този блог

A birthday present

Handmade presents - done and sent!

Що е то "карета"?