Бижута в лилаво



Коментари

  1. Това ми е любимият печат! Да го видя на бижу е толкова приятно! Знам, че принципно се прави с всякакви печати, но да видя точно този претворен в медальон и гривна е просто чудесно! Просто нямаше как веднага да не ми хареса.

    ОтговорИзтриване
  2. Не разпознавам символиката.Това не означава че не излежда красиво

    ОтговорИзтриване
  3. Ем, благодаря! И аз много обичам печата!

    Pipi, дано не търсиш връзка между бижутата и песента - такава няма, втората е просто за настроение :). Лека нощ!

    ОтговорИзтриване
  4. Нети,бижутата са прекрасни!Поздравления,много хитро да ползваш фонов печат!Хубав ден от мен!

    ОтговорИзтриване
  5. Много нежен комплект, Нети! :)

    ОтговорИзтриване
  6. Прелестно красиви и стилни, както и в любим нюанс, много ми допадна мотива на печата :) Поздравления, Нети!

    ОтговорИзтриване
  7. един от любимите ми цветове, много са хубави, не разбирам от снимката, колко са големи..., но си ги представям с голям диаметър и ми се струват много много хубави...и едни обици да има и с гордост бих ги носила. Много са хубави, Нети!

    ОтговорИзтриване
  8. Прекрасно бижу си направила, Нети.
    И то в любимият ми лилав цвят.

    ОтговорИзтриване
  9. Много са красиви и романтични.:о)

    ОтговорИзтриване
  10. Страшно е бижуто, много ми харесва !

    ОтговорИзтриване
  11. Уауу, страхотни са! Цветът е много женствен и чудесно пасва с перлите! А идеята за печата е супер! Поздравления!

    ОтговорИзтриване
  12. Чудесно бижу, Нети! Наистина прекрасно изглежда с този отпечатък :).

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Благодаря Ви, че отделихте време да оставите своето мнение!

Популярни публикации от този блог

A birthday present

Handmade presents - done and sent!

Що е то "карета"?