Нещо ново, нещо старо...

Тази седмица Двете елши и , в частност, Светлето са съчинили много забавно ( поне за мен) предизвикателство, така че реших да участвам. И така, да проверим съставките :) :
  • нещо ново - дантелката в импровизираното ми цвете е чисто новичка
  • нещо старо - копчето върху дантелата в средата на въпросното цвете
  • нещо синьо - едва ли има нужда от уточнения
  • нещо на заем - много ме затрудни, но използвах картинка, която взаимствах преди време от един блог. С радост бих посочила линк към автора ѝ, но за жалост запазих блога в отметките на браузъра ми, които загубих при едно преинсталиране на Windows :(. Тъй като пътищата на Бог са неведоми, ако въпросният автор, случайно посети блога ми и разпознае картинката, моля, нека ми се "обади", за да го впиша.


....................................................................................................
Dvete elshi and Svetla have challenged us this week with a very interesting theme ( to me at least ) so I decided to take part in the challenge. Let me check the ingredients for you:
  • something new - the lace I made a flower out of
  • something old - the button on it
  • something blue
  • something borrowed - I used an image downloaded from a blog some time ago. I'd gladly link the author but, unfortunately, I saved the blog address in the favourites of my browser to finally lose it because of  Windows reinstalling :(. Well, if somehow the author happens to visit my blog and recognizes his image, please, contact me and I'll update the post with the link.

Коментари

  1. Нети, прекрасна е! Дантеленото цвете е много нежно и хубаво, картинката е оцветена страхотно! С този лъскав ефект отгоре стои страхотно. :)

    ОтговорИзтриване
  2. за мен ти си царицата на винтиджа в картичкоправенето. цялостното излъчване постигаш с всичко, което използваш.
    Поздрави и за сините цветенца!

    ОтговорИзтриване
  3. Страхотна е картичката. Много е красива и е с чудесни детайли и елементи.

    ОтговорИзтриване
  4. Благодаря, момичета!
    Ле, да знаеш как въздишам по всички прекрасни винтидж картички, които срещам из нета и само съм си мечтала да правя такива. Думите ти ме стоплиха и ме карат да мисля, че съм на прав път :).

    ОтговорИзтриване
  5. Прекрасна е картичката ти! Харесва ми всеки елемент в нея, а цветето от дантела ми е фаворит :)

    ОтговорИзтриване
  6. Разкошна е! Как ми се ще да можех и аз така...

    ОтговорИзтриване
  7. Страхотно съчетание! Създава усещане за буржоазен разкош...

    ОтговорИзтриване
  8. Картичката ти ме отведе в детството, в скрина на баба. Много обичах да се ровя там с часове :-)

    Невероятна е!

    ОтговорИзтриване
  9. Прекрасна е картичката, Нети! А картинката .. прелестна!

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Благодаря Ви, че отделихте време да оставите своето мнение!

Популярни публикации от този блог

A birthday present

Handmade presents - done and sent!

Що е то "карета"?