Малко размисли...и албумче

Последните месеци много мисля за приятелството, но всъщност, винаги ме е вълнувало. Какви са тези отношения, защо са , колко дълбоки могат да бъдат и колко дълготрайни, от колко приятели имаш нужда, съществуват ли най-добри такива или това си е само някаква глупава наша класация без покритие...Предполагам всеки е мислил за тези неща.

Всъщност, тази публикация няма за цел да им отговори. Но ми се прииска да споделя какво съм забелязала. Не съм човек, който смята, че приятелства се създават до 25 годишна възраст. Вярвам, че докато си отворен към хората, можеш да печелиш приятели и това е процес, който не само, че не е нужно да спира, но е дори нездравословно. 
Новото приятелство е като новото влюбване - летиш на криле, опознаваш, правиш нови неща, научаваш нови неща, посещаваш нови места, смееш се по-често. И отново подобно на него идва момент, в който всичко, което е било ново, остарява; всичко, което е било лесно и интересно, сега трябва да се отстоява...

Мисълта ми е, че старите приятелства имат особено очарование. Казват, че са като виното - с времето стават по-хубави - и аз съм напълно съгласна с това. Ти опознаваш някого, и не просто в сегашно време, познаваш го отпреди; минавал си с него през бури - твоите, неговите, общите; говорите си без думи или пък само вие разбирате за какво говорите...

Имам такива приятели. Останаха. Дори аз да съм искала да си тръгна, те останаха! 

Албумът, който ви показвам днес направих за една такава чудесна, усмихната, невероятно забавна стара приятелка с огромно, огромно сърце. 
Не знам дали той самият ще ви заинтригува, но исках да споделя - за приятелите, спомените, смеха и сълзите докато ровиш из тях и щастието, което всичко това ти носи :).























Коментари

  1. Ох, Вени! Много е хубаво албумчето и има способността да вълнува, мен ме развълнува. Темата също съм я мислила доста и продължавам да я мисля :о)

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Благодаря Ви, че отделихте време да оставите своето мнение!

Популярни публикации от този блог

A birthday present

Handmade presents - done and sent!

Що е то "карета"?