Картичка с кексче


Здравейте!
Както вероятно сте забелязали, някои и от личен опит, мъфините са любим елемент за декорация или тема на  картички ръчна изработка.  На мен също винаги са ми харесвали, но никога не бях опитвала да ги включа в своя картичка.
По тази причина, а и понеже имах задачата да изработя картичка за бъдещ готвач ( който, впоследствие разбрах, се бил ориентирал именно в специализиране в сладкарството :)), реших да опитам.



Другите две направих за две малки сладки момиченца,които много обичам, наскоро навършили две и три годинки.





Признавам, за пореден път съм впечатлена как дори само промяната в цветовете, може коренно да отличи две на пръв поглед почти еднакви неща...казвам го, защото изработих първо детските картички и бях почти убедена, че  мъжката няма да се получи.

Коментари

  1. Страхотни са! Много ми хареса мъжката картичка цветовете са ми любими :) а двете детски са бонбонено сладки!

    ОтговорИзтриване
  2. Венета на мен пък както винаги и двете ми допадат еднакво. Различни са и съчетанието на материали си пасва страхотно и на двете. Поздрави

    Катерина

    ОтговорИзтриване
  3. Много ти е успешен опита за "вкусни" картички :-)
    Цветовете и десените на първата картичка са много красиви и добре съчетани.
    А останалите две са мнОООго сладки в тези си краски - точно като за две малки сладки кексчета :-)

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Благодаря Ви, че отделихте време да оставите своето мнение!

Популярни публикации от този блог

A birthday present

Handmade presents - done and sent!

Що е то "карета"?