Колебания

Днес завърших "историческия" свещник. И както е видно от заглавието имам големи колебания.
Вече споменах за това, че искам да е в тон с картичката, но не може да е червен заради интериора, в който ще попадне. Затова реших да го оставя черно-бял и да има червено там - където няма да се вижда - под свещта. Както и да е, просто вижте :




 По-важното което искам да кажa е "Сърдечно благодаря!" на Creative C  и Ivolina за коментарите. Непременно много скоро ще публикувам нещо свързано с глината. А що се отнася до картичката със сърцето, Ivolina, права си, и на мен ми "седеше" празно в долната част. Но ми се ще надписът да е бял, за това ще го направя на ръка с бял коректор, но като си закупя такъв :).

Коментари

  1. Много красив се е получил свещника. Като четох в блога ти не разбрах къде да живееш, но в София намерих бял маркер.

    ОтговорИзтриване
  2. Е, как не разбра къде живее, на мен първо това ми се навря в окото :).
    Привет, Нети! Чудесно местенце си имаш и много красиви неща правиш. Тази комбинация е чудесна, много ми хареса. Пишеш в ужасената ти публикация :), че печеш глината- значи става дума за истинска глина, а не за самосъхнеща, така ли? И на чен ще ми е интересно да прочета повече.
    Поздрави!

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Благодаря Ви, че отделихте време да оставите своето мнение!

Популярни публикации от този блог

A birthday present

Handmade presents - done and sent!

Що е то "карета"?