In bloom

Хораа, ще лудна с тия картички! Не мога да спра да ги правя. Тая нощ вместо да си спя като нормалните хора, аз кълцах и лепих. Незнам защо реших, че трябва да пробвам да направя цвят на черешово дръвче по възможно най-реалистичен начин. Дали успях, вие ще кажете, но знам, че е голяма краста :).

Ето, това се получи. Картичката въобще не е добре изработена и дефектите ми избождат очите, но идеята беше спонтанна и изглежда приятно :)

Що се отнася до коментара на Ivolina, благодаря ти за грижата. Ще си намеря бял маркер. Аз имам един, но с дебеличък писец.
Впрочем, вярно че съм пропуснала да кажа - от Русе съм.

Коментари

Публикуване на коментар

Благодаря Ви, че отделихте време да оставите своето мнение!

Популярни публикации от този блог

A birthday present

Handmade presents - done and sent!

Що е то "карета"?