Insomnia

Пак не мога да заспя. Откакто не работя ( вече месец и половина ) съвсем си разстроих режимът. Оф, глупости говоря! Аз режим не съм имала и едва ли ще имам, но спя много по-малко.
И будувайки си мисля, колко много ми липсва работата ми. Вярно, че се налагаше да напусна.... Все пак мислех, че ще имам повече време за себе си и нещата, които съм отлагала дълго,но ето че вече едва ме свърта на едно място. 
Обичам работата си. Забавна е, приятна е, вдъхновяваща. Е, също така е нервна, неблагодарна, изхабяваща. Но си струва, макар че, когато си във вихрушката рядко го осъзнаваш.
Като пиша за това, хрумна ми, че мога да бъда полезна с нещо на онези, кото имат или се занимават с дечица.
Вярна на себе си и при всеки удобен момент и повод, винаги давам възможност на децата да изработят нещо красиво и приятно...
 Така че нека да е имало смисъл от моето будуване. Направете си по една есенна кутийка. 

Мисля, че е видно как трябва да се изработи, но който има нужда може да си дръпне инструкциите от тук. Have fun!

Коментари

Популярни публикации от този блог

A birthday present

Handmade presents - done and sent!

Що е то "карета"?