Три дена без интернет

… и три извода:

  1. Липсата на интернет ме прави по-продуктивна и идейна ( нямайки възможност да се влияя от всички красоти, които другите правят :)).

  1. Макар че в началото е трудно да решиш какво да правиш, в последствие се оказва, че има какво и свършваш много полезни неща :).

  1. Казано е, че думите ни имат силата да творят. Така че, за третия извод, опитах да измисля изречение, което да не включва никоя от следните : „пристрастяване”, „абстиненция”,  „зависимост”, „мания”. Е, не успях. Но на вас вече ви е ясно как се чувствах без интернет. Всъщност имам една дума –ужасно! :)
След като изяснихме това, сигурно разбирате, колко съм щастлива в момента.
Двойно по-щастлива ме направи наградата, която, междувременно, съм получила от Нана. Много й благодаря за милите думи .Казани от такъв талантлив човек като нея, наистина ме накараха да се почувствам невероятно. Да не говорим за талантите, до които ме е наредила...
И така, за да спазя правилата ( освен че банерчето, вече е на видно място в блога ми ) , веднага посочвам, десетте човека, които според мен, също заслужават приза „Кreativ blogger  с коментари към тях.
Тук ще повторя Нана отчасти ( което първоначално мислех да избегна, но после реших, че тези хора, наистина заслужават да ги посоча, така че ако нещо съм объркала регламента, въобще не ме интересува :)). И така:

  1. Кой друг да е „Кreativ blogger”, ако не Creative :). Благодаря й, че внася по малко красота в живота ми с всяка своя публикация!
  2. Chiges една дама, надарена с много таланти и умения, на която искрено се възхищавам.
  3. Рали – нямам какво да добавя  - „красота във всяко едно нещо излязло изпод ръцете й”!
  4. Вдъхновената фея  с магическата пръчица, която кара хартиите да оживяват :)
  5. Мария, правеща сърцата да туптят не само в куклите, които прави, но и в нас -хората, които можем да ги видим.
  6. Милена, създаваща не просто сладки изкушения, а шедьоври.
  7. Ivolina, която освен красивите картички, с които ме зарежда (и които трябва отново да показва по-често), публикува толкова много други полезни и интересни неща.
  8. Грета. Отскоро следя нейния блог, но всичко, което видях там ме кара да онемея.
  9. Jakys, която публикува изключително рядко, но това не променя красотата на творенията й.
  10. Last but not least  (както казват братята англичани :)), Маша, една много креативна дама, чийто блог формално следя отскоро, но реално  се възхищавам на таланта й много, много преди аз да си направя блог .

Това е всичко от мен засега. „Отивам” да пиша коментари…

P.S. Огромни благодарности на Рали, която също ме зарадва с тази награда.


Коментари

  1. Толкова си мила, направо ми стана толкова хубаво! Благодаря за красивите думи. Аз имам 5 нови картички и довечера ще събера сили да ги снимам. Нещо напоследък ми се насъбраха доста неща и не мога да се окопитя...

    ОтговорИзтриване
  2. Нети, благодаря ти за наградата :).
    Деси твърди, че след третия ден абстиненцията минава и мога да го потвърдя. Освен това наистина намираш време за много и все интересни занимания.

    ОтговорИзтриване
  3. О, Нети! Много ти благодаря за милите думи и признанието! Изключително много се радвам и ми е страшно приятно, ако и когато някой намира нещо за себе си в това, което правя, а ако това е и човек, чието мнение и вдъхновение ценя .. просто .. направо ми стопли сърцето и усмихна вечерта ми! :)

    А и сега ми се е паднало да питам - откога наминавам в другата ти публикация и се чудя :)) - мога ли или не мога според регламента да ти пусна коментарче там?, защото съм от тези, които много харесват нещата, които правиш :)

    ОтговорИзтриване
  4. Незнам какво да добавя, освен че всяка дума в тази публикация е от сърце и душа :).
    Creative, незнам за регламента, но за мен е важно и ценно, това че би искала нещо направено от мен. Така че чувствай се записана!

    ОтговорИзтриване
  5. И ти имаш наградка, ела на блогчето ми да си я вземеш:)

    ОтговорИзтриване
  6. Нети, мерсиии! Изключително доволно съм! :) Тази вечер ме усмихна два пъти! Ще гледаме да връщаме усмивките! ;)

    ОтговорИзтриване
  7. Нети, усмихнато благодаря за топлите думички и званието ;)

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Благодаря Ви, че отделихте време да оставите своето мнение!

Популярни публикации от този блог

A birthday present

Handmade presents - done and sent!

Що е то "карета"?