Happy birthday to meeee! :)

Да ви кажа не съм толкова въодушевена около рождения си ден, колкото заглавието предполага :).  Защо ли? Първо, одъртявам, после ще кача още някое килце покрай тортите и другите неща дето съм спретнала и не на последно място, очертава се много сънлив ден, понеже пиша публикация в 4:00 сутринта ( поне засега е толкова :)). Но няма да се жалвам (Това съм си аз - все в "борба" с килограмите и sleepless but dreaming :). Напротив, ще почерпя, макар и само виртуално:
И докато хапвате тортичка, ще взема да ви разкажа какво правих през първите часове на рождения си ден. Е, едва ли ще изненадам някого чак толкова, че това е именно картичка. Комбинирах в нея цели три предизвикателства. Като начало, колкото и да не ми се отдават картичките с картинки, се наложи да бъде именно такава. Темата тази седмица в The crazy challenge е "Ангели и феи". Цяла седмица се самонавивам да участвам, понеже имам няколко такива рисунки. А когато Le подбра тема за предизвикателство "Истинска ръчна изработка", реших, че собствена рисунка за начало е добре. Към нея прибавих и едно направено от мен цвете.  А в The sweet stop намерих скеч, който много ми пасна. Така че ето как се роди това : 



Незнам дали има нужда да добавям нещо. Цветето както забелязвате е текстилно. Крилцата на феичката ( всъщност, има ли дума за мъжка фея :) незнам...) съм ги направила от оризова хартия. Мисля, че могат да се добавят бели копченца по ъглите, но като направя от Фимо ( за да е всичко "истинска ръчна изработка") ще ги добавя. Друго по-особено няма, като изключим факта, че напоследък странно ( за мен) залитам по зелено.
..............................................................................................

To tell you the truth I am not that excited about my birthday as the title of the post supposes :). Why is that? First of all, I am getting older, second, I'll certainly put some weight on after the cake and all the food for the party and last but not least, I am going to be sleepy all day long as I am writing a 4 a.m. post. Well, I'll stop complaining. This is me, after all - always fighting my extra kilos and sleepless but dreaming :).
So, please, have a piece of cake, though not a real one :).
Meanwhile, I'll tell you what I was doing during the first hours of my birthday. Well, it's hardly surprising that it is a card. I combined three challenges in it. I used a picture for a start, no matter how bad I am at colouring. The topic this week at The crazy challenge ("Angels and fairies") is to blame for I happened to have drawn some suitable pictures. Le's challenge, on the other hand, was everything on the card to be handmade so I decided that a picture of my own is a good basis.I also added a flower made by me. The sketch I used is this week's challenge of The sweet stop . So you can see the final result. I can say that the flower is made from fabric and the fairy wings are from tracing paper. I feel like adding small white buttons in the corners but I'll put them later on when I make them from Fimo ( as all has to be really handmade).

Коментари

  1. Нети, ще започна първо с Честит рожден ден! Всичко от по - по - най ти пожелавам!
    Двете с теб явно едни идеи са ни тресли последните дни, относно картичките, защото и аз правих цветя с платове. :) Ще ги покажа в понеделник с новото Крейзи обаче, до тогава - весело празнуване и не брой калориите от тортата, нито свещичките. Аз скоро наравих 30 ( и се покрих даже, а уж мислех канди да пускам по повода) и толкова ми беше криво с тази цифра...

    ОтговорИзтриване
  2. very cute, love the flower!!! thanks so much for playing along with us at the crazy.
    Trish

    ОтговорИзтриване
  3. Нети, Честит Рожден Ден! Много усмивки! Непресъхващо вдъхновение и неизчерпаема любов! Здраве и късмет!
    Наслаждавай се на всеки един миг, пък било то и тортен. :))
    А картичката много ми харесва. Изключително свежа! :) А цъфтето е прекрасно!

    ОтговорИзтриване
  4. Честит Рожден Ден!

    Преди всичко-здраве и то по много!С цялата си позитивна енергия ти пожелавам щастие, много късмет и радост!Прегръдка:-)

    Разкошна торта!Аз не бих посмяла да я разрежа,какво остава да я хапвам.Ето така се избягват калории...това в кръга на шегата,разбира се.Весел празник и сладко да си похапнете:)

    Фейчо пък е много сладък!Изобщо картичка въздейства много успокояващо, решена в зеленко.

    Наслади се на твоя ден!

    ОтговорИзтриване
  5. Нети, честит рожден ден!
    Бъди здрава, вдъхновена, позитивна, както и до сега, изненадвай ни с прекрасните те ръчно изработени творби.
    Слънчев ден и много приятни изненади ти пожелавам днес :).
    А картичката е чудесна. Този пухен фей е възхитителен :).

    ОтговорИзтриване
  6. Нети, честит рожден ден!Пожелавам ти здраве и щастие! Да не те напуска вдъхновението и да продължаваш все така да твориш красоти! :)

    ОтговорИзтриване
  7. Congratulations on your birthday and oh my, that cake looks fabulouos! Leave a piece for me?
    Lovely card you made with our sketch! Thanks for sharing at The Sweet Stop!

    ОтговорИзтриване
  8. Честит да ти е деня рожден Нети!
    Много светлина и красота занапред и всички благословии!

    --
    Картичката е много хубава,
    цветето впечатляващо, а фейчо много специален и това боднато перо...придава една много приятно усешане.
    Много се радвам, че се вклщчи в предизвикателството ни, няма начин, творец като теб да не се разпише.
    С радост те 'наблюдавам'!

    --
    Още веднъж прекрасен празник, прекрасни подаръци и прекрасни емоции!

    ОтговорИзтриване
  9. Честит рожден ден, и нека всеки твой ден с творческа енергия е зареден и да правиш много красоти -радост за нашите очи!много здраве и късмет и любов намазана със мед!

    Когато видях картичката веднага се усмихнах-страхотна е

    ОтговорИзтриване
  10. Благодаря ви, момичета!!!
    Ади, разкриваш нови таланти... :)

    ОтговорИзтриване
  11. Честит Рожден ден, получаваш поздравления от мен!
    Да си жива и здрава, и много засмяна!
    Да имаш много творчески идеи и време за осъществяването им!

    Прекрасна торта, би ме било страх да я разрежа, толкова е красива :)
    А картичката е много хубавка :)

    ОтговорИзтриване
  12. Нети и от мен, безброй пожелания цветни за Рождения ти Ден! Да бъдеш здрава и засмяна и непрестанно от любов огряна!(не брой калориите - вредно е, от броенето се пълнее повече.)Чудесно си справила с Фейчо, много ме усмихна тази картичка да знаеш!

    ОтговорИзтриване
  13. Честит рожден ден и от мен!Преди всичко бъди жива и здрава, и имай все повече вдъхновение при създаването на нови красоти!Наздраве!

    ОтговорИзтриване
  14. Beautiful cake!!! Happy Birthday!!! Love your card, thanks for playing along with the Sugar Babies at The Sweet Stop!
    audrey

    ОтговорИзтриване
  15. Честит Рожден ден и от мен! Много здраве, късмет и нови творчески идеи! И не го приемай като остаряване, а като помъдряване! Страхотна торта!
    Картичката ти е много свежа! А фейчо е страхотен, голям сладур!

    ОтговорИзтриване
  16. Заповядай за наградка при мен :))

    ОтговорИзтриване
  17. Голем резил.. Дори не съм успяла да се закача на опашката..
    Идвам на патерички да ти честитя този хубав ден, Нети! Весел Рожден Ден,мила!
    Бъди все така устремена и идейна! Продължавай да се рееш на крилете на фантазията и не спирай да споделяш пътешествията си в света на красивото с нас :)

    ОтговорИзтриване
  18. Гери, прекрасно пожелание :). Благодаря!

    ОтговорИзтриване
  19. И аз закъснях, но по-добре късно...
    както се пееше в една песен.
    Честит рожден ден, миличка!
    Най-искрено ти желая здраве, късмет, мечти, любов и това което най-много ти се иска да се случи!

    ОтговорИзтриване
  20. Приготвила съм ти малка наградка, заповядай в моя блог да си я получиш :)

    ОтговорИзтриване
  21. Имам огромното удовлствие да те поканя :
    "Заповядай в моя блог да си вземеш своята Награда :)!"

    ОтговорИзтриване
  22. И в моя блог те очаква наградка :)

    ОтговорИзтриване
  23. Е, айде още веднъж и при мен за наградка. :))

    ОтговорИзтриване
  24. Нети, аз май съм прозяпала да ти честитя рождения ден.
    Честито! Да си жива и здрава и да ти върви във всичко, с което се захванеш.
    Картичката е много сладурска. И аз не знам как се казва на мъжка фея.
    Имаш награда в блога ми.

    ОтговорИзтриване
  25. Нети, на патерици, но от сърце- честит рожден ден! Бъди здрава, все така креативна и позитивна! Радвай се на безброй щастливи мигове и сбъднати желания!

    Поздрави, Милена

    ОтговорИзтриване
  26. Деси, Милена благодаря и на вас от все сърце!

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Благодаря Ви, че отделихте време да оставите своето мнение!

Популярни публикации от този блог

A birthday present

Handmade presents - done and sent!

Що е то "карета"?