Награди - I част

Незнам откъде да започна... През последните дни, вероятно повечето от четящите това, знаят, започна едно бясно раздаване на награди.  Аз също получих такива, при това от няколко души. В началото мислех да отложа тази публикация отговор, но после се притесних, че ако почакам още малко, накрая ще взема да пропусна да благодаря на някого за жеста.
Много мислих как да подходя.  От една страна мен са отличили цели десет човека, ако трябва да стоя твърдо зад правилата на тези призове, би трябвало на свой ред аз да отлича около 80 човека. Разглеждайки блоговете, които следя, ми хрумна, че може би бих успяла да събера толкова, но не мисля, че това е идеята...
Далеч съм от мисълта, че аз съм човекът, който да оценява другите и да раздава признания. Но понеже, все пак, ми се налага, реших, че ще отлича онези, които по една или друга причина са ми най-близо до сърцето и "посещавам" действително много редовно. И тъй като след това просто ще ги изброя ( за да не става отегчително дълъг пост) искам да им кажа няколко думи. 
Момичета, много ви ценя! Вие ме зареждате и вдъхновявате. Радвам се, че ви "открих" и мога да споделям с вас. Благодаря ви, че всеки ден мога да се докосна до вашите творения и съдби!
Всички останали искам да помоля за разбиране. Ако вече следя блога ви, значи не сте ми безразлични, защото аз, действително  не ставам последовател на общо основание.

И така, наградата

"връчена" ми от Ади, Ренито, Krissbal, Ем и Мими - все прекрасни творчески натури, аз препредавам на :



дадена ми от Creative, на свой ред получават :


Тук е момента да спомена, че според правилата на този тип награждаване, награденият трябва:
  •  да изложи наградата в блога си
  • да публикува линкове  на онези десетима, които той самия награждава
  •  както и на онзи, който е наградил него
  • да уведоми наградените
Тъй като взехме много да се повтаряме една друга и всичко малко се обезсмисля, чувствайте се свободни да пропуснете всички условия без първото, разбира се. Аз лично няма да се обидя :).

Коментари

  1. Нети,мнооооого ти благодаря!Трогната съм,че съм от тези "близо до сърцето",дано успявам да го докосна!На свой ред ще се накипря с наградата,с благодарност към теб,но вече раздавах и аз достатъчно награди,може да пропусна:)

    П.П.Двете госпожи бяха сериозни и това за картичките наистина го мислеха!Подобни изказвания обаче трудно стигат съзнанието ми,още по-малко ми въздействат:D

    И мързелашката я карам малко,тук ще ти кажа,че картичката "Friends" е много сладка.Картинката ми напомня нещо от руските книги с илюстрации,от моето детство,стана ми много мило и носталгично.

    Всичко хубаво:)!

    ОтговорИзтриване
  2. Нети, много се радвам, че и аз съм една от тези които посещаваш редовно. Благодаря ти искрено!

    Изпращам ти много виртуални усмивки :)

    ОтговорИзтриване
  3. Мерси за наградката и за красивите думи!

    ОтговорИзтриване
  4. Благодаря за наградата, Нети, разчувстваха ме думите ти.

    ОтговорИзтриване
  5. Нети, сърдечни благодарности за наградата и милите думи! Усмихна денят ми :-)
    Весела и слънчева неделя :-)
    хохо

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Благодаря Ви, че отделихте време да оставите своето мнение!

Популярни публикации от този блог

A birthday present

Handmade presents - done and sent!

Що е то "карета"?