Чанта

Ето ме и мен след кратка пауза. Този път ще ви покажа, както вече ви е станало ясно, чанта.
 Не, това не е новото ми хоби, а просто позабравено старо :). Впрочем, аз отдавна се канех да възобновя правенето на чанти, понеже имам доста идеи, но както винаги стигнах до реализация с голямо закъснение. Разбира се, имах външен стимул, тъй като чантата ми беше поръчана, иначе кой знае кога щях да се хвана.
Хубавото е, че започнеш ли веднъж... Имам втора почти скроена чанта и се надявам, че ще успея да я завърша.


Снимките не станаха никак добри, затова показвам само една, като и тя също не ми харесва много, но какво да се прави. Все ще добиете представа.
......................................................................
Here I am after a short break. This time I am showing a bag as you've already seen.
No, this is not the newest hobby of mine, it's actually a well forgotten one :). I have been planning to start making bags again for a very long time, and finally I succeeded to make this one. Well. I had a stimulus as it is for a lady who asked me to make a bag for her.
The good thing is that once I start something I can hardly stop. So now I have another bag which is about to be finished ( hopefully very soon :)).
Sorry for the bad picture but my photo session failed and this is what I've got. I hope you can get the impression :).


Коментари

  1. Ооо,Нети,страхотна е чантата!Страшно ми харесва тъмно синьото,а в комбинация с белия шнур и листенца е много морска и лятна!Разкошна е!
    Добре си се завърнала и чакам следващата:)
    Целувки:*

    ОтговорИзтриване
  2. Радваш ме,Нети!Има няколко дами в тази общност,с коити сме на една вълна и това е страхотно!Аз също правя чанти,повече от дънков плат,питай ме обаче от направени над 15, защо нямам нито една снимка...Ще опитам да намеря поне една от поръчалите,да и снимам чантата,за да ти покажа.Всъщност се сещам за първата ми-от плат,която ей сега ще щракна,за да я видиш и чакам мнението ти!!!Твоята е много шик!

    ОтговорИзтриване
  3. Ау, Нети, страхотна чанта! Направо ми останаха очите в нея. Със здраве да си я носи притежателката й!

    ОтговорИзтриване
  4. Хихи, и аз съм си правила две чанти - едната кожена, другата от плат, но това беше мнооого отдавна и вече отдавна съм ги износила така че шансове за снимки - никакви.
    Твоята много ми харесва! Освен че е изпипана изглежда и големичка, а това е много важно за една чанта, според мен ;).

    ОтговорИзтриване
  5. Страхотна чанта си направила Нети. Много ми харесва модела и прекрасните рози които си сложила.
    Радвам се да те "видя" пак тук :)

    ОтговорИзтриване
  6. много е хубава,така изпипана

    ОтговорИзтриване
  7. Стахотна чанта пускай и другите снимки да гледаме, че мното ми хареса и защото имам син шушлеков плат с две лица и точно такъв модел ми трябва ,дъното е скроено отделно нали***може да ми ги пуснеш и на kv6i6@abv.bg -

    ОтговорИзтриване
  8. ооо Нети,
    чантата е страхотна.
    Обичам лично направени чанти!
    Искам да имам десетки, че срам ме е да кажа, че искам и....стотици.

    ОтговорИзтриване
  9. Момичета, благодаря! Надявам се, че ще показвам и други занапред.
    Ле, разбирам те! За мен никога ме можеш да имаш твърде много чанти и обувки :).

    ОтговорИзтриване
  10. Страхотна е чантата. Много ти се възхищавам на уменията. Браво.

    ОтговорИзтриване
  11. Оуу,че интересно,ще чакам и другата!!

    ОтговорИзтриване
  12. Много яка чанта- много синя, много морска много ми харесва. Браво.

    ОтговорИзтриване
  13. That is an awesome bag! You did an amazing job! :)

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Благодаря Ви, че отделихте време да оставите своето мнение!

Популярни публикации от този блог

A birthday present

Handmade presents - done and sent!

Що е то "карета"?