Yellow and green

Мислех да отложа публикуването на тези две картички, понеже едната е предназначена за някого. Но тъй като този някой въобще не подозира, че ще получи картичка (или поне аз така си мисля :)), а и незнам дали изобщо някога посещава блога, реших, че мога да ги публикувам. Освен това, след дълго махане и слагане на зеленото листенце на едната от картичките, едновременно с факта, че все пак без него няма да е същото, осъзнах и че тъкмо това прави картичката подходяща за предизвикателството на елшите.
..........................................................
I planned to post these cards later on as one of them is meant to be for someone. Yet,  as this person is not aware of my plans to give her a card and I don't even know if she ever "comes" and reads my posts, I decided to post the cards today. Besides that, after a long wondering with or without the  leave on, I reallized that with it on the card is not only perfect but also very suitable for the cardsaddicted challenge.









Коментари

  1. Зелено, жълто и черно - невероятна комбинация. Листото, определено придава завършен вид на картичката. :)

    ОтговорИзтриване
  2. Чудесна комбинация,Нети!Зеленото просто ме кара да я гледам дъъъъълго време!И конецът....!Браво!Хубав ден!

    ОтговорИзтриване
  3. Нети и двете са много хубави:)))

    ОтговорИзтриване
  4. Много приятна комбинация на цветовете. Прекрасни, изчистени картички!

    ОтговорИзтриване
  5. Чудесни картички. Много хубави цветове и красиво комбинирани елементи.

    ОтговорИзтриване
  6. Благодаря, момичета, макар че... Нана, въпросното черно е много хубаво тъмно зелено. Накара ме за се замисля, за качествата на монитора ми :(, понеже при мен цвета се вижда доста добре и няма как да го сбъркаш.
    Кажете всички ли виждате основата черна?

    ОтговорИзтриване
  7. Нети, картичките ти са изключително хубавки. Толкова са семпли и едновременно с това очарователни.
    Комбинацията на цветовете е страхотна.
    Много харесвам ръчно направените ти цветенца и копченца, а това цветенце което тук си сложила е прелестно.
    Желая ти хубав ден!
    Прегръдки :)

    ОтговорИзтриване
  8. Страхотни са! А цветенцето на втората от фимо глина ли е. Много е нежно и цветовете на двете картички са супер. При мен "черното" се вижда тъмно зелено. Браво! Добра работа!

    ОтговорИзтриване
  9. Много са хубави,зелени като кипрички полянки!

    ОтговорИзтриване
  10. Благодаря, момичета!
    Дани, цветенцето е действително от Фимо и правено от мен :).

    ОтговорИзтриване
  11. Чудни са! Много обичам такива различни, но с еднакви елементи произведения :). Някак допълващи се ми изглеждат. А цветето не си го представям без листенцето :).
    Цвета на основата и на мен ми изглежда тъмно зелен.

    ОтговорИзтриване
  12. Очень красивые открытки!!!
    Замечательная желто - зеленая гамма!

    ОтговорИзтриване
  13. Невероятно свежи картички, Нети! Фаворит ми е втората - акцентът е отново разкошен - това прекрасно нежно цветенце и бялата рамка с възелчета (?!) И при мен цветът е тъмнозелен. Разкошна цветова комбинация!

    ОтговорИзтриване
  14. Ох, че съм и аз - мъниста, мъниста са. :)

    ОтговорИзтриване
  15. Картичките са прекрасни. :))))) Особено тази с цветенцето!!!!
    Поздрави,
    рару

    ОтговорИзтриване
  16. Моята картичка! :) Посещавам блога, Нети! Просто съм малко заета с изпитите си за прием в чужбина! Искам да ти благодаря за прекрасния подарък, който току що получих! Копченцата са уникални- можеш само да се гордееш съссебе си, че правиш такива красоти! А картичката- нямам думи! Красиви цветове, примесени със страхотни пожелания- направи ме истински щастлива, за което искрено ти благодаря! :)

    ОтговорИзтриване
  17. Ммммм,ела при мен,имаш изненада!

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Благодаря Ви, че отделихте време да оставите своето мнение!

Популярни публикации от този блог

A birthday present

Handmade presents - done and sent!

Що е то "карета"?