И още една рокля

Ето я поредната - много се радвам, че все още рокленото вдъхновение :) не ме е напуснало и следващата рокля е факт. Отново е хартиена, може би няма да е зле другия път  да използвам по-различни материали. Но пък си направих манекен и иглениче. Беше забавно :).
Въобще, въпреки че определиха картичката като "за погребение", с което категорично не съм съгласна :), аз съм щастлива от резултата. 



..............................................................................................
Here it is - the new dress and I am very happy for still having this dress inspiration :). It's made from paper again and may be next time I should try different material. What's different for me here is the making of the stand model ( I am not sure if it's called this way in English but you probably understand me) and the pincushion in the centre of the flower . I really enjoyed that.

Коментари

  1. И трите рокли са просто разкошни!!!

    ОтговорИзтриване
  2. Уникално красива е.
    Манекена и игленика са страхотни.
    Поздравления за идеята и за реализацията!

    Изпращам ти много усмивки :)

    ОтговорИзтриване
  3. Бих определила картичката като дизайнерска работа,но не и като за погребение:))))Роклята е страхотна:)))Бравос:))

    ОтговорИзтриване
  4. Разкошна е, а и цветовете са си много подходящи!

    ОтговорИзтриване
  5. Бравос и от мен!!!
    Роклята е много шикозна,ако човекът,определил я като за погребение,е бил на такова събитие с подобна,заслужава похвала за вкуса.
    Очаквах да покажеш с друг материал,не че в тази има нужда от промяна,много е стилна!Хубав ден!

    ОтговорИзтриване
  6. Стил и елегантност! Поздравления Нети! Роклята, манекена и игленика са пресрасни! Получила се е красива картичка:)))

    ОтговорИзтриване
  7. Е, Нети,
    стойката на манекена и игленичето са невероятни, изпипани до край и много много хубави акценти.
    Страхотна е, много стил и прекрасно продължение на серията.
    Чакам с нетърпение и рокли то текстил.
    (аз имам една и много искам да ти покажа, но като я сложа в блога, получателя ше си я види, затова по-натаМ)
    още веднъж - прекрасна серия РОКЛИ

    ОтговорИзтриване
  8. В отношението си към черния цвят сме доста тесногръди. И моят съпруг често определя моите черно-бели картички по този начин. Истината е обаче, че "малката черна рокля" си е класика.Всяка жена трябва да има една в гардероба си. :)Прекрасна картичка,Нети! Всички детайли са страхотни.

    ОтговорИзтриване
  9. Страхотни са роклите, Теди! Изключително елегантни картички се получават с тях!

    ОтговорИзтриване
  10. Сигурно защото не са чували хората за средно голяма черна рокля, нямаща нищо общо с такива събития :D.
    Прекрасна е! И цялата идея е страхотна. С този миниатюрен игленик-цвете направо ме очарова :).

    ОтговорИзтриване
  11. Благодаря ви!
    Бисе, човекът с коментара по-скоро би умрял отколкото да се появи с рокля където и да е :), но явно, ако съдя и по думите на Маги, тове е типично мъжки коментар :).Иначе и аз като вас намирам черното за носител на елегантност и стил.
    Ле, нямам търпение да покажеш твоята рокля.
    Светле, май си си мислела за някого докато си ми писала. Дано е тази Теди, за която се сещам - за мен ще е комплимент :). Иначе аз, например, доста често като пиша коментари (особено след тежък работен ден) се връщам назад да погледна да не би да съм сбъркала името - случва се :).

    ОтговорИзтриване
  12. Теди, докато издокарам дългия си коментар, ти също си ми писала. Благодаря ти!

    ОтговорИзтриване
  13. Мъж разбира ли от "малка черна рокля" - вечния символ! Чудна е!Мой стил!

    ОтговорИзтриване
  14. Страхотна картичка,много е елегантна и малко с малко полъх на vintage :-)!

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Благодаря Ви, че отделихте време да оставите своето мнение!

Популярни публикации от този блог

A birthday present

Handmade presents - done and sent!

Що е то "карета"?