Що е то "карета"?

Амии, ето това :
Знам, че не ви казвам нищо ново, но ако се чудите, какво общо има тя с моите способности, моля, поостанете още малко.
Всичко тръгна от ето тази чанта. Братът на моя приятелведнага щом я видя, реши, че иска на него да направя карета :). Така месеци наред, всеки път когато се видим ( а то е доста често), все ме питаше къде му била каретата.  На мен, по принцип, нали малко ми трябва, започнах усилено да мисля, как да скова една карета, та да го зарадвам. Знам, че съвсем ще ме помислите за луда, но вижте сега, аз съм почти снаха на човека, как ще пропусна да се подмажа ;), особено когато има двама сина, т.е. две потенциални снахи, с които да се конкурирам за приза "любима снаха" :D - трябва да се действа о време...
Какви ли не хартиени конструкции не мислих.  Но каквото и да правех, като си помислех за карета, все за Пепеляшкината се сещах. В крайна сметка, аз по-красива карета от нейната не съм виждала :), а пък вие кажете, че греша .




Като цяло подаръкът не е типично мъжки... Замисълът, обаче, беше каретата да послужи за нещо като опаковка на един много вкусен сладкиш, оформен като мини тортичка. Тя обаче не ми се получи - разпадна се :(. Едновременно с него направих и същия, но голям, но той не се събираше в тиквата. Така каретата послужи единствено за кутийка на картичката, която му бях направила ( честно, по нея няма принцеси :)).
Изводът? Добре познатото : "Внимавай какво си пожелаваш, че може да ти се сбъдне!" :) или " По-добре зла снаха, отколкото луда :D".
P. S. Все се каня да го питам каква ще е наградата за най-добрата снаха. Но подозирам, че отговорът ще бъде  "тиквен медал" :).



Коментари

  1. Пантата отново ме закача.Искам си красотата барабар с колеленцата.Прекрасна е.Пък че съм луда , то е ясно(от любов) и тихо да не чуе този по когото съм луда че пок ще ми се кара и ще говори че бил в МО.И да се отбранява плза няма.Като как изглежда скрит зад вратата и хооооп-дзяк...аз не съм в къщи.Тези само на умрялата ми баба може евентуално да минат.

    ОтговорИзтриване
  2. Хихихихихи:))Нети кефиш мемного:)))Аз за приза любима снаха не съм се борила,но ти щом си си решила давай пък тиквен или не медала си е медал:))))Каретата е страхотна:)))Поздравления и ти пожелавам да грабнеш медала:))

    ОтговорИзтриване
  3. Каретата е великолепна,Нети,имаш моите адмирации!!!Някой ден ще ми "помогнеш"с нея,при избора на снаха(което,надявам се!)да не е скоро...

    ОтговорИзтриване
  4. След тази невероятна карета и хумористичния замисъл, денят ми започва невероятно ведро и с преповдигнато настроение.Благодаря за което! Предпоалгам са ѝ намерили почетно мястно да краси къщата.

    ОтговорИзтриване
  5. Леле, Нети, как само си я издокарала тази карета, супер е!Заслужаваш приза"любима снаха"!

    ОтговорИзтриване
  6. Страхотна е каретата. Много ми харесват прозорчетата, които си направила отгоре. Въобще майсторски си я изработила. Сигурна съм, че получателят много ще я хареса.

    ОтговорИзтриване
  7. Е, супер е каретата! И аз най-много се впечатлих от прозорците, но не само от тях. И колелата и свещниците са много сладки - БРАВО, Нети!

    ОтговорИзтриване
  8. Офф, искам толкова много да кажа и все ще е малко. Уникална, идейна, приказна, майсторски направена, с настроение и много уют, вълшебна...ПОЗДРАВЛЕНИЯ!!!

    ОтговорИзтриване
  9. Благодаря ви, момичета!
    Като изключим факта, че се повеселихме, това е може би най-безсмислената ми "творба" :), имайки предвид, че сигурно вече се е развалила. Но пък беше забавно да я направя и подаря :).

    ОтговорИзтриване
  10. чудна е Нети,браво на теб,скрила си му шапката

    ОтговорИзтриване
  11. Нетииии,
    това е то изкуството! Да го изтвориш заради самото то и заради това, за което Е!
    Е, по-абстрактна едва ли мога да бъда, но тази карета е истинско доказателство за таланта на Творец, който имаш ти!

    ОтговорИзтриване
  12. Еха, Нети, развесели ме. Ама как си изпипала всички детайли! Много и се радвам на тази тиквена карета.

    ОтговорИзтриване
  13. Нети,СТРАХОТНА е! Приказна, вълшебна.Заслужаваш приза "любима снаха"! Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  14. Страхотна е, Нети! Всяка Пепеляшка би се метнала ;)))

    ОтговорИзтриване
  15. Смая ме с тази карета. :) А, като видях заглавието си помислих, че става въпрос за шарките :D Прекрасно изпълнение и идея, Нети!

    ОтговорИзтриване
  16. Сега като я гледам твоята карета, Нети, се сещам за един злополучен Хелоуин, където тиквата така си остане неукрасена защото беше толкова твърда, че не успяхме да изрежем нищо друго освен една голяма дупка в средата.

    Ти си истински герой - 1-во за страхотната идея и 2-ро, заради майсторското декориране.
    Великолепна е тази карета. Всяко малко детайлче така си го измислила, че все едно наистина е излязла от приказките. :)

    ОтговорИзтриване
  17. Прекрасна идея!Толкова впечатляваща и оригинална опаковка- каляска! Поздравленяи и благодарности ,че се включи в играта!

    ОтговорИзтриване
  18. Уникално!!! Прозорчета, перденца, свещи, колелца- всичко си е на място! Страхотна идея и реализация!

    ОтговорИзтриване
  19. Нети, каретата ти е У-У-УНИКАЛНА! Моите адмирации!

    ОтговорИзтриване
  20. Нети, не мисля че има смисъл да се бориш за първото място защото ти отдавна си на него :)
    Тиквената карета е повече от възхитителна.
    Имаш златни ръце :)

    ОтговорИзтриване
  21. Нети, ти си творец с главно "Т". Златни ръце имаш....няколко пъти щракам върху снимките, за да гледам уникалната ти карета в голям размер .....Детайл след детайл гледам - то няма нещо което да не си е на мястото - сякаш тиквената карета от приказката оживява пред мен!Изключително, забележително и адски впечатляващо е творението ти....А пък за поста да не говорим - беше забавно и интересно да го прочета!
    Моите адмирации и респект - Заслужаваш призовите места и като снаха, и като участник в играта....

    ОтговорИзтриване
  22. Много благодаря, мили момичета :)!

    ОтговорИзтриване
  23. Нети, ти направо ме срази с тази тиква!!!!
    Не мислех че мога да кажа за тиква че е красива, но твоята наистина е УНИКАЛНО КРАСИВА. Разбира се при по здрава конструкция под самата тиква(както рамата на джип)нямаше да се разпадне. Нооо ето че е отбелязана в историята, много хора я видяха и ахнахааа. Аз се влюбих в нея, независимо че е само за украса - тя,както и картичката е за украса, а не за ядене, но жеста, посланието, сантимента са тези неща, които я правят ценна.
    Даде ми идея - наскоро гледах една хибридна тиква от хартия и с тези колела би била станала наистина изящна. Но този път сигурно ще изчакам хелуин, стига толкоз постхелуински...

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Благодаря Ви, че отделихте време да оставите своето мнение!

Популярни публикации от този блог

A birthday present

Handmade presents - done and sent!