Коледна серийка

Преди време Светлето ни показа изключително красива серийка от мини коледни картички с прекрасни акцентчета по тях. Това ми припомни, че още лятото и аз направих за себе си няколко, но така и не стигнах до използването им. Ето че, въпреки рекордните жеги навън, коледното ми настроение все повече расте и днес най-накрая и аз мога да покажа своята серийка :).









Картичките са с размери 10/10 см и  с тях ще участвам в КФП № 41 - Картичка с рамка ( или поне с четири от тях ), а с последната в предизвикателството на елшите,  по чийто скеч я правих. Естествено, не успях да спазя скеча напълно ( "флип"-нала съм го и посланието ми се пада малко по-надолу отколкото трябва), така че ако не я приемете, момичета, трийте!
Това е от мен засега. Благодаря, че се отбихте :)!
..............................................................................................
Svetla showed  beautiful mini cards with nice Christmas accents on some time ago. This reminded me of my own ones wich I made during the summer but never actually used on any of my cards. Now that my Christmas mood has finally come I can show you the result of my efforts :).
The size of the cards is 10/10 cm.I will participate in The cardsaddicted challenge # 41  and the one of  Dvete elshi.
Thank you for stopping by :)!

Коментари

  1. Нети, изключително сладурски са картичките ти! Прекрасни! Обожавам мънички елементчета, направени собственоръчно, а твоите са повече от разкошни!
    Самата аз също не обичам да спазвам абсолютно дословно скечовете и доста често само на фантазия могат да бъдат открити в моите картета :)), затова от мен имаш само овации!

    ОтговорИзтриване
  2. Нети, страхотни са. Много красиви, изчистени и стилни коледни картички.

    ОтговорИзтриване
  3. Красиви са, но не всичко разчитам ,или не разбирам правилно.

    ОтговорИзтриване
  4. Много са нежни. Караш ме да се замисля и аз за малка поредица сладурски картички.

    ОтговорИзтриване
  5. Нети всички са много хубави:)

    ОтговорИзтриване
  6. Малки, нежни красоти :) харесва ми втората с прелестната елхичка, и синята със нежната снежинка, и не на последно място - последната с малките червени копченца, които без съмнение са твое творение... прекрасна си!

    ОтговорИзтриване
  7. Много стилни картички, елегантни и красиви!

    ОтговорИзтриване
  8. И аз си имам фаворити-първата елхичка, подаръчето и последната картичка :) Обожавам дантелите, връвчиците и копченцата в картички! :)

    ОтговорИзтриване
  9. Toooлкова много ми харесаха, Нети!!! Всичките са прекрасни, но най-много вълшебство си вложила във втората - омагьоса ме!

    ОтговорИзтриване
  10. Нети, разкошни са! Тези твои копченца са просто уникални, особено червените със снежинките, много радват. :)

    ОтговорИзтриване
  11. Прекрасна серия, Нети. Пордължавай да твориш. Стилни и красиви :)

    ОтговорИзтриване
  12. Аз както всеки път да се повторя, че картичките са страхотни.... ама те наистина са. Последната обаче ми е най-любима. Поздрави и приятен уикенд.

    радостина

    ОтговорИзтриване
  13. Прелестни картички, много красиви :)
    Последната е страхотна.

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Благодаря Ви, че отделихте време да оставите своето мнение!

Популярни публикации от този блог

A birthday present

Handmade presents - done and sent!

Що е то "карета"?