Бебешко албумче

Показвам ви подаръкът за първата годинка на едно страхотно бебче, чиято майка ми е много скъпа.
Предварително се извинявам за гадните снимки. Нямах никакво време за фото сесия, а и снимах вечер на изкуствена светлина.










Не знам доколко става ясно от снимките, но албумчето е тип "хармоника" и е направенo на базата на тъй наречените double slider cards, като всички детайлчета са изработени от мен ( като, разбира се, изключим дървените).
Албумчето побира до 17 снимки, тъй като има място за снимки и от двете стани на плъзгащите се странички, а освен това съдържа и CD ( зад количката ), както и две джобчета.
Ще ми е интересно да чуя отзивите ви, дори и по-критични такива - за първи път се осмелявам да изработя нещо такова и знам, че не е перфектно, макар и да ми харесва :). Но съвсем друго е да чуеш мнението на хора, които се занимават с изработката на подобни неща ( разбира се, всички останали, също сте добре дошли!!!)
Благодаря ви, че се отбихте!
...........................................................................................
This is a present for the first birthday of a baby whose mother is very darling to me.
I appologise for the awful pictures - I did't have enough time for a fhoto session and I was indoors with no light :(.
I don't know if it's clear that the album is like an accordion and is based on double slider mechanisms. All the embelishments excludind the wooden ones are made by me.
The album can hold up to 17 pictures as you can put pictures on the both sides of the sliders but it also contains a CD ( behind the buggy ) and two additional pockets.
I'll welcome every comment especially the critical ones as this is my first attemp to make an album. Althouh I know it's not perfect, I like it and I need the point of view of people who make such things ( all othe are more than welcome too, of course!)

Коментари

  1. Нети, аз не съм правила подобно албумче до сега, но много ми харесва разчупената подредба, която си измислила, харесват ми цветовите съчетания и композициите на всяка страничка. Много добре ми изглежда задната страна /в която се пада и корицата - на предпоследната снимка/ там ми се струва, че си добавила повече детайли и затова повече ми допада. Задната страна на мен ми стои по-празна, но като се замисля, всичко зависи от снимките, които ще се добавят, може пък именно тази страна да изглежда по-добре и по-балансирана от задната :) но това нека го каже някой с повечко опит :)незнам дали се изразих ясно, дано си разбрала, какво имах предвид. Създала си едно уникално албумче и след време си представям, как малкото сладурче с интерес ще разлиства албумчето и ще се радва на снимките си и детайлчетата по страничките :)
    Поздравления!

    ОтговорИзтриване
  2. Рали, благодаря за мнението и за милите думи!
    Мисля, че разбрах какво имаш предвид и имаш право. Едната страна на албума, наистина изглежда по-празна, защото две от страничките са празни. Едната е гърба - нарочно реших да го остава чист, а другата празна се явява гръбчето на предната корица - тя, пък, е празна с презумпцията евентуално да се сложи някаква информация за бебчето.
    Но ще видя какво ще се получи като запълнят албума :).
    Още веднъж - благодаря!

    ОтговорИзтриване
  3. Аз ще бъда по-кратка и ще взема отношение просто като човек, на който му харесва/не харесва нещо. Е, на мен много ми харесва, Нети! :) Свежо, изключително свежо е. А и нестандартно! И страхотни акценти!

    ОтговорИзтриване
  4. Замечательная работа!!!
    Симпатично, нежно!

    ОтговорИзтриване
  5. Нети, изключително много ми харесва албумчето! Уникално е! Цветовата гама и акцентите са страхно сладурски, като за малка принцеска! Поздравления!

    ОтговорИзтриване
  6. Благодаря ви!
    Мими, бебчето наистина е една малка принцеса. Невероятна е и се надявам някога, наистина, да разлиства албумчето с интерес :).

    ОтговорИзтриване
  7. Чудесно е Нети ,много разчупено,много интересно ,страхотно е

    ОтговорИзтриване
  8. Нети албумчето е прелест и нестандартният формат на сгъване и това,че е различен от обикновените албумчета го прави още по-красив и харесван от мен:))))Много добре е оформен и всичко по него ми харесва:)))

    ОтговорИзтриване
  9. Нети, албумчето е страхотно! :) Аз само едно нещо бих променила.. Мисля си, че на мястото където ще има снимки не бих сложила бели листчета, които да го оказват.., защото може да има леко разминаване между размера на снимката(дори да са стандартни)и отдолу да се вижда белия фон..Може би едни фотоъгълчета биха били по-удачни.. или просто да ги направиш и дадеш, заедно с албумчето, за да си ги налепят хората в съответствие с размера снимки, защото може да искат и някакви по-нестандартни или изрязани снимки, които да си добавят самички.. :)

    ОтговорИзтриване
  10. Гери, благодаря за отзива. Честно казано, въобще не ми хрумна, че може снимките да не паснат, но, разбира се, имаш право. Иначе, фотоъгълчета, нарочно не сложих, понеже се опасявах, че може да запират отвътре и да спират плъзгащия се механизъм. Както и да е. Следващия път наистина ще се замисля повечко как да укажа снимките.

    ОтговорИзтриване
  11. Страхотно албумче! Аз не съм правила такова. Не знам колко е компетентно моето мнение, но на мен албумчето много, много ми харесва. Всички детайли са точно на мястото си и са направени страхотно.

    ОтговорИзтриване
  12. Нети прекрасен албум. Много шарен, детски и изпипан до най-малката подробност.Перфектно!

    ОтговорИзтриване
  13. Eстествено,че ще ти харесва,толкова е прекрасно.И не виждам проблем тук,какво като е за пъри път.Според мен е станало перфектно.Много майсторски.
    Лилаво и жълто ми е много любима комбинация.Детайлите са невероятни.Личи си колко старание си вложила.
    Любими са ми балоните:)

    ОтговорИзтриване
  14. Един ден като си имам бебче искам и на него да направиш такова сладко албумче :-)

    ОтговорИзтриване
  15. Обожавам албумчета! Прекрасно е, в страхотни цветове, с чудесни, съвършени малки детайлчета :) и много интересно сгъване! Очарователен е! Поздравявам те!

    ОтговорИзтриване
  16. Нети, аз като неправила албумче да се изкажа:-)
    Много много специално албумче - нежно,стилно, разчупено като дизайн. Иска ми се да го хвана и да го разгледам в ръцете си, за да разбера механизма му на сгъване(чисто егоцентрично разбира се). Харесват ми различните хрумки, място за диск, за текст, за снимки. Перфектно е!!!
    Сигурна съм, че ще е доволно семейството. Аз вместо текста "албум" бих написала името на детето, освен ако не е Елисавета или Антоанета(всмисъл много дълго:-))), за да е по персонално посланието.

    ОтговорИзтриване
  17. Нели, мислех си го това с името на корицата, но то наистина не се побра на страничката, затова пък на една от вътрешните странички сложих първата му буквичка :).
    Благодаря за мнението, значи много за мен!

    ОтговорИзтриване
  18. Янина Златкова5 декември 2010 г. в 1:45

    Случайно попаднах на албумчето и мога да кажа, че само едно не ми хареса - това, че няма да мога да го подаря на дъщеря ми :-) Мястото за диск е изключително оригиннално, както и всичко останало!
    Поздравявам Ви, албумчето е страхотно!

    ОтговорИзтриване
  19. Много благодаря! Радвам се, че Ви е харесало :)!

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Благодаря Ви, че отделихте време да оставите своето мнение!

Популярни публикации от този блог

A birthday present

Handmade presents - done and sent!

Що е то "карета"?