Опит за имитация

В интерес на истината аз не обичам имитациите. Освен това не съм сред най-големите фенове на розовото, както и на лъскавите или брокатени неща. И все пак опитах да изимитирам, и то не какво да е а именно, опал.














Определена причина няма. Вероятно, просто любовта ми към камъните ме кара да опитвам да претворя красотата им. Е, този път не ми се получи, но странното е, че мънистата някак ми харесаха и ги направих на гривна.

..........................................................................................
I don’t like imitations to be sincere. I am not the biggest fan of pink or too much gloss as well. Yet, I decided to try and imitate opal :).
There is no particular reason for this. May be it’s the love of the beauty of stones that makes me try to imitate them. Well, the attempt was not a successful one but somehow I liked the beads and made a bracelet out of them.

Коментари

  1. Да бе да, опит?. Толкова е сполучливо, че му се радвам вече 5мин. Нети, прекрасно си се справила. Страхотно е! И колкото и аз да не го харесвам това розово, не мога да отрека, че с перличките и розовката панделка, си сътворила много красива гривна. Браво!
    :)

    ОтговорИзтриване
  2. Нети, сякаш си ми прочела мислите! От известно време обмислям такова нещо, ти си се справила чудесно! Направи и в други цветове!

    ОтговорИзтриване
  3. Великолепно е! Ако това е опита, то какво ли ще е, когато натрупаш рутина :Р
    Поздрави, Нети, голяма красота си сътворила!

    ОтговорИзтриване
  4. Много красива гривна, Нети! Аз с удоволствие бих носила такава!

    ОтговорИзтриване
  5. Ех Нети! Аз не харесвам опала особено много, но пък символиката и това, че е свързан с толкова хубави неща ме впечатлява. Както ме впечатли и твоята имитация. Ти наистина създваш скъпоценности и мисля, че ефекта на опала, от където и да го погледнеш да видиш различни цветове си пресъздала много добре.

    ОтговорИзтриване
  6. Нети ,ако това ти е просто опит и не ти харесва,а е прелестно,представям си ако ти се получи какво ще е:))))))))Уникална е гривната и да ти кажа бих я носила ,а аз гривни не нося:))))Поздравления:))

    ОтговорИзтриване
  7. Нети, не знам кое не ти се е получило. На мен са ми много красиви. Гривничката е много нежна.

    ОтговорИзтриване
  8. Прекрасно се е получило! Чудесна гривна.

    ОтговорИзтриване
  9. Страхотна гривна! Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  10. Не е имитация, звезден камък се е получило*

    ОтговорИзтриване
  11. Получило се е страхотно, па макар и не като оригинала! Все пак тези мъниста са прекрасни и изглеждат като изрисувани от майстор художник! Страхотна гривничка!

    ОтговорИзтриване
  12. Като геолог с 5 години стаж без да мисля ще кажа че е опал :) Просто се е получило невероятна гривничка :) Браво Нети :)

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Благодаря Ви, че отделихте време да оставите своето мнение!

Популярни публикации от този блог

A birthday present

Handmade presents - done and sent!

Що е то "карета"?