Една специална картичка

Макар че кръстих публикацията по този начин искам да се поправя. Не, че картичката е толкова специална, просто е правена за рождения ден на специален за мен човек. 

Има срещи, които не можем да си обясним; отношения, които не сме избирали, а са ни подарени; хора, които не можем да поберем в ума си, но са предназначени да бъдат завинаги в сърцето ни. Това е за мен Ирина. Ако я изгубя изгубила съм част от себе си. Така странно свързана се чувствам може би още само със съпруга си и брат си...

Тя не е идеална; не е много ведра, нито спокойна или внимателна. Тя е по-скоро трън в гащите - не чука, а разбива стените; не стъпва леко, а връхлита; не гали, а хапе; не е затишие, а буря, но от всичко най-най-ценно е, че умее да свети. Така както не умее друг. 
Затова е и картичката с фенера. Исках да е закачен на прозорец, но и на врата става. Важното е светлина да има.








Коментари

  1. Чудесна картичка - наистина е много специална и съм сигурна, че приятелката, която ще я получи ще почувства всичко, което си вложила докато си я изработвала!

    ОтговорИзтриване
  2. Ей, Нети, красота и стил лъха от всеки един детайл на тази картичка, а цялостното ѝ излъчване е просто приказно! Поздравления за теб и истинските приятели!

    ОтговорИзтриване
  3. Браво! Много ми харесва! Има някакво специално излъчване.

    ОтговорИзтриване
  4. Картичката е невероятна. Всеки детайл е пипнат и от нея лъха нялалво спокойстие. Страхотна картичка за досър приятел!

    ОтговорИзтриване
  5. Както винаги -всичко е идеално. Вратата си направила удивително, думите ти са вълнуващи, а посланието ти... (и пак казвам - както винаги)- много силно.

    ОтговорИзтриване
  6. Благодаря ви, момичета! Когато нещо е правено с любов, винаги си личи :). Любовта привлича :).Що се отнася до думите, помислих си, че може да прозвучат малко гръмко и пресилено, но реших, че е по-важно да са истински и от сърцето ми :)

    ОтговорИзтриване
  7. Венетке моя, ти си моето слънце. Обичам те и всеки ден благодаря на Бог , че си част от мен , от дните и сърцето ми. Обичам те

    ОтговорИзтриване
  8. Остави ме без думи направо - и сама картичка, и посланието, което носи - прекрасни! :)

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Благодаря Ви, че отделихте време да оставите своето мнение!

Популярни публикации от този блог

A birthday present

Handmade presents - done and sent!

Що е то "карета"?